حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

امام جمعه بندرخمیر:

امروز مسئله اول کشور جمعیت است

امروز مسئله اول کشور جمعیت است

امام جمعه بندرخمیر با اشاره به‌روز ملی جمعیت گفت: امروز مسئله اول کشور و اولویت اول نظام مسئله جمعیت است خطری که کشور تهدید می‌کند مسئله جمعیت است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان بندرخمیر با اشاره به یازدهم ذیقعده میلاد حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: ایام دهه کرامت محضر شما تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم که خدای رحمان برکات این ایام را به همه ما عنایت کند.
 
 وی با بیان اینکه یکی از امامان که حقیقتاً تلاش عینی او برای ترویج فرهنگ ولایتی سیر فرهنگ توحیدی بسیار چشمگیر است وجود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) است، تصریح کرد: بیش از هزار سال طول کشید تا این درک برای جامعه محبین و موحدان عالم شکل گرفت که یک امام در یک تاریخ و یک‌زمان می‌تواند سخن و حرکتی را ایجاد کند که هزاران سال فرمایشات بعد خودش را نمایان کند.
 
 امام‌جمعه بندرخمیر مطرح کرد: امام رضا در آن هدف‌گذاری تمدنی خودش با ایجاد نقش برای ایرانیان این پایگاه بزرگ ترویج فرهنگی تأسیس کرد این را کمتر کسی در آن روزگار می‌توانست درک کند؛ یکی از پیچیده‌ترین دوره‌ها، دوران حضرت علی ابن موسی‌الرضا هست شاید یکی از پیچیده‌ترین مسائل در دوران امام رضا مسئله پذیرش ولایت بود.
 
 صالحی بیان کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ امام رضایی را تک‌تک ما و شما در حد توانمان با هم خوب باشیم و در خانه‌های ما رنگ و بوی امام رضا در این ایام معلوم شود.
 
 وی با اشاره به‌روز ملی جمعیت تصریح کرد: امروز مسئله اول کشور و اولویت اول نظام مسئله جمعیت است خطری که کشور تهدید می‌کند مسئله جمعیت است.
 
 امام‌جمعه بندرخمیر گفت: اگر با این فرهنگ غلط که کم اولادی در کشور ادامه پیدا کند قطعاً سال‌های بعد کشور دچار مشکلاتی خواهد شد.
صالحی خاطرنشان کرد: یکی از برکاتی که در شهر بندر خمیر در این ایام خودش دید وجود پرچم متبرک امام رضا بود و جا دارد تشکر کنم مخصوصاً از سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی که در این مراسم ما را یاری کردند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از