حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر بندرلنگه:

امام راحل استقلال را به مردم بازگرداند

امام راحل استقلال را به مردم بازگرداند

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر بندرلنگه گفت: حضرت امام خمینی (ره) عزت و استقلال را به مردم بازگرداند و در حال حاضر سرعت پیشرفت و خودکفایی در عرصه‌های مختلف قابل‌مقایسه با زمان قبل انقلاب نیست.

شیخ مسعود راهبر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تسلیت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خدمت مردم شریف ایران به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و خون شهیدان حرفی برای گفتن در دنیا دارد و از لحاظ قدرت و امنیت و پیشرفت‌های علمی، پزشکی و نظامی به جایگاه برجسته‌ای رسیده است. 

 وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) عزت و استقلال را به مردم بازگرداند و در حال حاضر سرعت پیشرفت و خودکفایی در عرصه‌های مختلف قابل‌مقایسه با زمان قبل انقلاب نیست؛ چراکه با وجود بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و پیرو آن رهبری فرزانه، امروزه ما در بحث آموزش در سطح کشور فضای کلاس کپری نداریم و همچنین در قبل از انقلاب پزشک ایرانی نداشتیم؛ اما به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت زیادی در بحث بهداشت و درمان داریم. 

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر بندرلنگه در ادامه اظهار کرد: در بحث هسته‌ای قبل از انقلاب چیزی وجود نداشت و تلاش مهندسان و متخصصین ایرانی برای دستیابی به فناوری هسته‌ای بخشی از برکات این انقلاب اسلامی بود که امروزه همچون در موارد نظامی و موشکی در صدر جهان هستیم.

راهبر اضافه کرد: از برکات دیگر انقلاب اسلامی، آوردن زیر ساخت به روستاها، ازجمله آب، برق و جاده و غیره بوده است که توجه به نیروی انقلابی نشان‌دهنده این است که می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم که برای دشمن هم این موضوع قابل کتمان نیست که همه این‌ها مدیون بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هستیم .

 امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه در پایان با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری اذعان داشت: امیدواریم مردم همیشه در صحنه در هشت تیر در انتخابات حضور پرشکوه داشته باشند و دشمن را مأیوس کنیم و راه و منش شهید رئیسی را بتوانیم ادامه دهیم و کسی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از