حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان:

مرکز نیکوکاری مهر ولایت در هرمزگان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری مهر ولایت در هرمزگان افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از افتتاح مرکز نیکوکاری مهر ولایت در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری مهر ولایت با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه توکهورو هشتبندی و سایر مسئولان در مجتمع امام این بخش برگزار گردید.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری در استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد ترویج سنت حسنه انفاق در جامعه برای کمک به محرومان و نیازمندان می باشد که در همین راستا مرکز نیکوکاری مهر ولایت در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر در بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند این بخش افتتاح گردید.

باسره با بیان اینکه مراکز نیکوکاری توسط مردم اداره می شود، افزود: پس از شناسایی خیرین و نیازمندان هر محله از طریق مرکز نیکوکاری کمک های مردم به همان مردم و نیازمندان محله که جمع آوری شده کمک‌رسانی می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال، معیشت، درمان، آموزش، کمک به خرید جهیزیه و لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارند.

کمک ۷۸۰ میلیون تومانی مردم به جشن عاطفه‌ها

مسیح‌الله مرادی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بندرعباس نیز، گفت: در جشن عاطفه ها امسال مردم نیکوکار مبلغ ۷۸۰میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند منطقه یک بندرعباس کمک نمودند که این میزان نسبت به سال گذشته چهار درصد رشد داشته است.

مرادی با بیان اینکه کمک‌ها از سوی مردم ، خیرین و حامیان به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد بوده است، افزود: یک هزار و ۵۸۰ پکیج تحصیلی، ۱۶۹جفت کفش و ۱۰۰ دست فرم لباس مدراس تهیه و با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع گردید.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: در حال حاضر دو هزار و ۵۸۶ دانش‌آموز و ۱۴۷ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از