حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

یادداشت؛

اعتقادات مردمی به انقلاب عامل شکست امپراتوری دروغ

اعتقادات مردمی به انقلاب عامل شکست امپراتوری دروغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان بوموسی در یادداشتی نوشت: علیرغم تلاش دشمنان و بدخواهان نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران، ایمان، بصیرت و اعتقاد و همچنین عدم همراهی مردم با دشمنان باعث شکست امپراتوری دروغ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ وضع نابسامانه اقتصادی بر جامعه حاکم بود و در نگاه اول مرگ خانم «مهسا امینی» روایت نادرستی که به موقع اعلام نشد و اینکه چرا وقتی ما روایت درستی در لحظه اول نداشتیم و باعث شد که شبکه‌های خارجی به این موضوع دامن بزنند و دروغ‌های خودشان را به مردم بگویند و عده‌ای هم باور کنند و از طرف دیگر زن در اسلام، ایران، جامعه و همچنین خانواده، نقش بسیار مهمی دارد، اما دشمن از طریق نوجوانان ما که در واقع اطلاعات و بصیرت سطحی داشتند و از طرفی به فضای مجازی مبتلا بودند سعی کرد اهداف شوم خود را در کشور ما دنبال کند.

 مبتلا به فضای مجازی به این معناست که هر حرفی را بدون رفتن به دنبال صحت خبر و پیدا کردن منبع موثق آن خبر، قبول می‌کردند و دلیل آن، نداشتن بصیرت کافی نوجوانان ما بود و ۸۰ درصد اغتشاشگران در رده سنی دهه ۸۰ بودند برای همین بود که نوجوانان بیشتری در این موضوع دخیل بودند اما این اغتشاشات ۱۱ لایه داشت که ما فقط لایه‌های سطحی آن را باز کردیم و در اصل یکی از لایه‌ها این است که مشکل بعضی از افراد با اسلام و جمهوری اسلامی بود نه آنچه که در خیابان اتفاق افتاد و حجاب بانوان ایرانی بود.

از طرف دیگر حدود دو سال، درگیر کرونا بودیم و خب دانشگاه‌ها و مدارس ما تعطیل بودند و وقتی که دانشجویان و دانش‌آموزان وارد جامعه شدند یک تحول بزرگی رخ داد و از آن جایی که کار فرهنگی در این دوران در سطح بسیار پایین بود و تشکلات بسیج کاملاً که نه ولی می‌توانیم بگوییم که ۶۰ یا ۷۰ درصد کاملا منحل شده بود، بسیج و نهادهای فرهنگی دیگر هم منحل شده بود و این باعث شد که داشتن بصیرت در نوجوانان تأثیر بگذارد و در این امر مشارکت داشته باشند‌.

 کشته.سازی یکی از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در ناآرامی‌های اجتماعی است که در حوادث و فتنه‌های گذشته هم از سوی دشمنان به‌کار گرفته شده است اما این موضوع در حوادث و اغتشاشات سال گذشته به شکل حیرت‌آوری افزایش یافت، در همین راستا هنوز آتش یک دروغ بزرگ کم نشده است که آتش دروغ دیگری برافروخته بودند.

همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای فرمودند: «دشمنان، گ محاسبات خودشان اشتباه کردند، چرا که اراده و عزم جمهوری اسلامی از همه عوامل قدرت آن‌ها قوی‌تر و راسخ‌تر بود».

آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و غرب از هر طریقی علیه جمهوری اسلامی تلاش کردند اما چون محاسباتشان غلط بود تاکنون شکست خورده و در آینده نیز شکست خواهند خورد. چراکه ایمان، بصیرت و اعتقاد و همچنین عدم همراهی مردم با دشمنان باعث شکست آنان شد.

به قلم: حدیث رکن‌الدینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوموسی

انتهای یادداشت/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از