حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

کوتاه از هرمز مشاهده کنید؛

اخبار کوتاه از آموزش‌ و پرورش هرمزگان

اخبار کوتاه از آموزش‌ و پرورش هرمزگان

آموزش و پرورش هرمزگان در یک نگاه از تجلیل از استاندار برای حمایت از مدرسه سازی تا اختصاص سهمیه ۲۵۰ معلم در بشاگرد رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، آموزش‌وپرورش هرمزگان در دو روز فعالیت توانست فعالیت‌های شاخصی از خود در زمینه‌های آموزشی و پرورشی به یادگار بگذارد.

اولین مدرسه انرژی اتمی در بندرعباس 

با حضور مدیرعامل مؤسسه صنعت انرژی اتمی ایران همایش معرفی مدارس علمی انرژی اتمی در بندرعباس برگزار شد.

مدرسه علمی انرژی اتمی در بندرعباس به‌زودی ثبت‌نام از متقاضیان را شروع می‌کند و در مهرماه فرایندپذیرش و تحصیل دانش‌آموزان انجام می‌شود.

 

آموزش‌وپرورش هرمزگان الگوی موفق در ایجاد هنرستان‌های هم‌جوار 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه کارشناسان شوراهای آموزش‌وپرورش و کارشناسان مدارس آموزش از راه دور استان‌های سراسر کشور گفت: آموزش‌وپرورش استان هرمزگان الگوی موفق در کشور به‌واسطه ایجاد هنرستان‌های جوار صنعت و توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی است.

 حمیدرضا خان‌محمدی گفت: آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در استفاده بهینه از املاک آموزشی قدیمی و تبدیل آن‌ها به منابع جدید برای توسعه فضاهای آموزشی پیشتاز است.

 

هنرستان تخصصی تربیت تجار در ۴ شهرستان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان از راه‌اندازی هنرستان تخصصی تربیت تجار در ۴ شهرستان استان خبر داد.

 محمد قویدل در نشست شورای آموزش‌وپرورش هرمزگان اظهار کرد: توسعه هنرستان‌های تخصصی یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم بود که تأکید شده است بر اساس سند آمایش سرزمینی و ظرفیت‌های استان راه‌اندازی شود.

تجلیل از دانش‌آموزان راه‌یافته به المپیاد علمی 

 استاندار هرمزگان از دانش‌آموزان راه‌یافته استان هرمزگان به مرحله نهایی کشوری المپیادهای علمی تجلیل کرد.

در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان هرمزگان از امیرحسین دهقان راه‌یافته به مرحله نهایی المپیاد اقتصاد از دبیرستان تیزهوشان اسدپور، مبینا خوارزمی راه‌یافته به مرحله نهایی المپیاد نانو از دبیرستان تیزهوشان فرزانگان و رضا همتی راه‌یافته به مرحله نهایی المپیاد نانو از دبیرستان نمونه جامعه الصادق (ع) با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان تجلیل شد.

تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از استاندار هرمزگان به‌واسطه حمایت از مدرسه‌سازی 

 وزیر آموزش‌وپرورش از استاندار هرمزگان به‌واسطه حمایت از مدرسه‌سازی تقدیر کرد.

رضا مرادی صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش کشور با اهدای لوحی از مهدی دوستی استاندار هرمزگان و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در راستای حمایت وی از مدرسه‌سازی در استان و‌ جذب مشارکت خیرین تقدیر کرد. 

اختصاص سهمیه جذب ۲۵۰ معلم در بشاگرد

 اختصاص سهمیه جذب ۲۵۰ معلم در بشاگردمهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم

استاندار هرمزگان ضمن تأکید بر تمهیدات آموزشی ویژه ۳۰۰ نفر سهمیه معلم بومی بشاگرد و جزایر خلیج‌فارس، شروع کار آن‌ها در منطقه زمینه‌ساز رشد و تحول دانست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از