حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

آرمان‌خواهی دانشجویان در جامعه اثرگذار باشد

آرمان‌خواهی دانشجویان در جامعه اثرگذار باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، روحیه آرمان‌خواهی را یکی از خصوصیات دانشجویان خواند و گفت: در کنار فعالیت‌های دانشجو، آرمان‌خواهی دانشجو است که می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد.

امیرحیدر ارغوان در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با توجه به روحیه امید در دانشجویان و جامعه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمله‌ای گهربار، دانشجو را نیروی امید یک کشور و محور ایستادگی در مقابل مشکلات می‌داند که می‌فرمایند: دانشجو، هم جوان است، هم عالم است؛ او است که فردای کشور را باید اداره بکند، او است که باید آگاه باشد تا سنگر ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان و فرصت‌طلبان و دیگران تقویت بکند، این باید محکم باشد.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان افزود: امروز ایران عزیزمان درگیر آماج حملات رسانه‌ای و ماهواره‌ای است که جامعه را تحت شعاع خود قرار داده و با تحریف و دروغ، ناامیدی را در جامعه تزریق کرده‌اند. اما در مقابل، دانشجو است که می‌تواند با امیدآفرینی و تبیین مسائل، در مقابل جریان باطل ایستادگی کرده و جامعه را ایمن سازد.

 وی گفت: دانشجو صدای مردم است که با مسئله‌یابی و یافتن راهکار حل مسائل در کنار کنشگری‌های تخصصی و صحیح، مسائل را با همراهی مسئولان امر حل کرده که این هم به نوع خود یک امید‌آفرینی در جامعه است.

ارغوان، روحیه آرمان‌خواهی را یکی از خصوصیات دانشجویان خواند و تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های دانشجو این آرمان‌خواهی دانشجو است که می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد و از جمله این آرمان‌ها می‌توان به عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی، ترویج سبک زندگی اسلامی، آزادی اندیشه، آزادی سیاسی و اجتماعی اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ابراز داشت: آن دست‌هایی که تلاش می‌کنند تا دانشگاه سیاسی نباشد و با بی‌تفاوت کردن فضای دانشگاه‌ها و آرام کردن آن به بهانه‌های مختلف، بدانند نه تنها آرامش در جامعه ایجاد نخواهد شد بلکه باید منتظر طوفان‌های بعد از آن در ابعاد اجتماعی و سیاسی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از