حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

«لارک» پایگاه مهم ورزش‌های دریایی ساحلی می‌شود

«لارک» پایگاه مهم ورزش‌های دریایی ساحلی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: «لارک» پایگاه مهم ورزش‌های دریایی ساحلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ مدیرکل ورزش جوانان استان هرمزگان به‌اتفاق رضا دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان قشم و هیئت همراه طی حضور شهرستان قشم با امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و ورزشکاران قشمی با وی، ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده درحوزه ورزش وجوانان به ویژه در شهرستان قشم ازحضور نیروی ارزشی، جهادی و توانمند در رأس اداره‌ کل ورزش و جوانان به نیکی یاد کرد. 

امام جمعه شهرستان قشم با تاکید بر برنامه‌های ویژه برای نفوذ بیگانگان بر افکار جوانان و نوجوانان کشور گفت: بخشی از نفوذ دشمن اینجاست که نیروهای جوان را در مسیرهای مختلف بی‌انگیزه کند.

حجت‌الاسلام حاجبی افزود: نقش ورزش، به ویژه در حوزه جوانان برای این ترفند بیگانگان آنگاه تأثیرگذار خواهد بود که برای مقابله نیروهای قوی، ارزشی و توانمند را در بدنه تقویت کند.

وی، انجام کارهای ریشه‌ای و ماندگار توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان در مناطق و شهرستان‌های استان به ویژه در قشم را مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام این حرکت‌های ریشه‌ای و اساسی در بدنه ورزش و جوانان،  نشان از حضور نیروهای توانمند این اداره‌ کل می‌باشد.

امام جمعه قشم، خادمی مدیر کل ورزش و جوانان و دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان قشم را افرادی فعال و با تعامل بالا با مردم و مسئولان معرفی کرد و ضمن اظهار رضایت از عملکرد ورزش و جوانان، خواستار حمایت مسئولان رده بالای استان از مجموعه ورزش و جوانان هرمزگان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار از ابراز رضایت امام جمعه قشم از فعالیت‌های مجنوعه ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد و گفت: بی‌شک، جزیره قشم در موضوع زیرساخت‌ها نسبت به سال‌های گذشته تغییرات اساسی داشته و طی بازدیدی که از پروژه‌های عمرانی در حال احداث در سطح جزیره داشتیم با قاطعیت می‌توان گفت در زیرساخت‌های قشم با همت همه مسئولان به ویژه استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامب تحول زیادی ایجاد شده است.

خادمی، نقش استاندار هرمزگان در توسعه همه جانبه زیرساخت‌های ورزشی در سراسر استان را مورد تأکید قرار داد و اذعان داشت: استاندار هرمزگان از حامیان اصلی اداره کل ورزش در انجام کارهای بزرگ فرهنگی، ورزشی وعمرانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، به نقش ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز در حمایت و پشتیبانی از اداره کل ورزش و جونان اشاره کرد و افزود: طی مدت حضورم در اداره کل ورزش جوانان، یکی از جایگاه‌هایی که همیشه ورزش را مورد حمایت قرار داده است تریبون‌های ائمه جمعه در سراسر استان می‌باشد. 

خادمی، به انجام بیش از ۳۰ پروژه عمرانی ورزشی در شهرستان قشم اشاره کرد و گفت: در کنار این پروژه‌ها به زودی چند رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی نیز در استان هرمزگان و شهرستان قشم برگزار خواهیم کرد که یکی از آنها حضور کاپیتان‌های کلیه تیم‌های ملی جمهوری اسلامی برای برگزاری یک نشست فرهنگی در جزیره قشم خواهد بود که در این نشست بسته فرهنگی تیم‌های ملی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان همچنین به جزیره لارک در شهرستان قشم اشاره کرد و بیان داشت: طی دیدار با فرماندار قشم مقررشد توسعه ورزش‌های دریایی و ساحلی در جزیره قشم با محوریت جزیره لارک مورد توجه قرار گرفته و این جزیره به یکی از پایگاه های مهم ورزش‌های دریایی و ساحلی تبدیل شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از