حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

شهیدان رجایی و باهنر الگوی عملی برای دولتمردان
رئیس شورای تبلیغات اسلامی هرمزگان:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی عملی برای دولتمردان

رئیس شورای تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی عملی برای دولت مردان ما برای خدمت به مردم هستند و شهید رئیسی جلوه‌های دیگری از خادم ملت بودن را به مردم ایران نشان داد.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، با بیان اینکه هفته دولت در جمهوری اسلامی با شهیدان رجایی و باهنر عجین شده است، اظهار کرد: امسال این هفته که به بهار عملکردهای دستگاه‌های اجرایی نیز اطلاق می‌شود با شهید خدمت آیت‌الله رئیسی نیز به هم آمیخته و جلوه دیگری از خدمتگزاری به مردم طنین انداخته است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران که مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانند و با حمایت و پشتیبانی مردمی وارد عرصه خدمتگزاری می‌شوند این هفته دستاوردهای انقلاب و نظام به مردم و پیشرفت کشور به منصه ظهور می‌رسد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: به همت دولت‌هایی که از اول انقلاب تاکنون آمده و رفته‌اند شاهد توسعه در زیرساخت‌های کشور و گام‌های بلند علمی و تحقیقاتی در عرصه‌های مختلف و پیشرفت در صنعت و معدن و سایر عرصه را شاهد هستیم.

ایمانی‌فرد گفت: اگر این توسعه و پیشرفت‌ها در کشور وجود دارد محصول جان‌فشانی شهدای عزیز و ایمان و باور مردم به ولایت‌فقیه است که خودباوری را در جوانان این مرزوبوم به ارمغان آورده است و پله‌های ترقی در همه عرصه‌های مختلف را شاهد هستیم.

وی افزود: اتکا بر قدرت ایمان و اعتماد به نیروی انسانی دو اصل است که می‌توانند شکوفایی استعدادها را در ایران اسلامی به دنبال داشته باشد و پرچم آبادانی و رونق توسعه را به همراه داشته باشد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب و پشت سر گذاشتن فرازها و نشیب‌های فراوان از تحریم‌های ظالمانه تا پایمال‌کردن حقوق ملت ایران در عرصه‌های جهانی؛ اما ایران سربلند همچون کوهی استوار پله‌های ترقی را طی می‌کند و خار و خاشاکی این مسیر هموار انقلاب را سد نمی‌کند.

ایمانی‌فرد خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی عملی برای دولت مردان ما برای خدمت به مردم هستند و شهید رئیسی شهید خدمت نیز در همین راه خدمتگزاری به مردم خستگی را نشناخت و جلوه‌های دیگری از خادم ملت بودن را به مردم ایران بزرگ نشان داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از