حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

حضور پرشور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه دشمن است

حضور پرشور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات که با توجه به تجلی همبستگی، انسجام و وحدت ملی در آن و تجدید عهد و بیعت مردم با نظام، این نقشه دشمن خنثی می‌شود.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مهم‌ترین انتخابات پیش روی ما و نمایشی از مردم سالاری دینی است. 


وی افزود: مشارکت بالا موجب سرافرازی کشور می‌شود و هر نتیجه‌ای که رقم بخورد پیروزی ملت را به دنبال‌خواهد داشت.


فرمانده سپاه ناحیه رودان ادامه داد: با توجه به منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، سعی کنیم اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم.


سالاری عنوان کرد: ما بنا نداریم برای مردم تصمیم‌گیری کنیم چرا که ملت ما ملتی بصیر و انقلابی هستند، لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح، راه را برای تصمیم گیری مردم هموار کرد.


وی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در این مقطع کنونی پس از شهادت شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، حضرت آیت الله رئیسی نصاب جدیدی را در نوع مدیریت کارآمد، قوی و مؤثر در خدمت‌گزاری به مردم ارائه کردند که خود بارزترین الگوی موفق، برای هدایت جامعه به سمت شاخصه‌های فرد اصلح است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان تصریح کرد: از جمله ترفندهای دشمن در هر انتخابات، ایجاد دوگانه‌های کاذب میان مردم و نظام است تا میان این دو شکاف ایجاد کرده و بتواند ضربه خود را بر پیکر نظام وارد سازد و حضور پرشور مردم در انتخابات که با توجه به تجلی همبستگی، انسجام و وحدت ملی در آن و تجدید عهد و بیعت مردم با نظام، این نقشه دشمن خنثی می‌شود.


وی گفت: سپاه رودان تا کنون بیش از ۲۵۰ جلسه و نشست تبیینی به منظور مشارکت حداکثری بسیجیان این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری برای اقشار بسیج، پیشکسوتان، پایگاه‌ها، گردان‌ها، کارکنان و خانواده آن‌ها و سربازان برگزار کرده است.


سالاری ضمن دعوت از مردم برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات پیش رو، از مهم‌ترین وظایف سپاه شهرستان رودان است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از