خبر های امروز : 10
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 3174
1403-02-19 16:57 https://hormoz.ir/short/4A3G1
استقبال ورود حجاج عمره هرمزگانی در فرودگاه بندرعباس
نخستین حجاج هرمزگانی حج عمره مفرده پس از ۱۰ روز، امروز به بندرعباس بازگشتند و در فرودگاه شهدای ۶۵۵ بندرعباس مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ جمشید دلفارد در حاشیه ورود زائران به فرودگاه بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز بعد از گذشت ۱۰ روز اقامت حجاج هرمزگانی در سرزمین وحی و استفاده از فضای معنوی مدینه منوره و مکه مکرمه نخستین گروه حاجیان، ساعت ۱۳ ، وارد فرودگاه بندرعباس شدند.

وی به جزئیات اعزام زائران هرمزگان پرداخت و افزود: در نهم اردیبهشت ماه جاری ‌۲۵۵ زائر در قالب سه کاروان عازم بیت‌الحرام شدند که از این تعداد ۱۸۰ نفر خانم و ۷۵ نفر آقا بود که همه زائران با سلامت کامل به میهن اسلامی برگشتند.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: این آخرین پرواز حج عمره مفرده نخواهد بود و بعد از پایان حج تمتع از اول صفر یعنی ۱۵ مردادماه، پروازهای عمره مفرده به صورت هفتگی از سر گرفته خواهد شد.

دلفاردی گفت: سفرهای زائرین حج تمتع به سرزمین وحی در ۱۳ و ۱۴ مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین پرواز زائران حج عمره مفرده هرمزگان پس از ۹ سال توقف، ۱۰ روز پیش به سرزمین وحی انجام شد که کوچک‌ترین زائر این سفر در این پرواز، هفت سال و مسن‌ترین آنها ۹۷ سال سن دارد.

انتهای خبر/

نظرات