خبر های امروز : 5
اجتماعی | - شماره خبر : 5182
1403-07-08 08:20 https://hormoz.ir/short/Vv87a
تجمع مردم حاجی‌آباد در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
حاجی‌آبادی‌ها با تجمع در چهار راه فرهنگ این شهر، جنایت فجیع رژیم منحوس صهیونیستی در به شهادت سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مردم شهرستان حاجی‌آباد در اولین ساعات خبر شهادت سیدحسن نصرالله با تجمع در چهار راه فرهنگ شهر حاجی‌آباد با سردادن شعار علیه رژیم غاصب صهیونیستی، این جنایت بزرگ به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی دُری در حاشیه این تجمع ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: این شهید بزرگوار، یار امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری بود و غم از دست دادن این شهید والامقام بسیار سنگین و بزرگ است، اما این شهادت سید مقاومت، مقدمه‌ای برای نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

امام جمعه حاجی‌آباد در ادامه تأکید کرد: قطعا به زودی با نابودی رژیم صهیونیستی و برپا کردن نماز در مسجدالاقصی و قدس شریف این غم‌ها، رنج‌ها و شهادت‌ها را جبران می‌کنیم.

دُری بیان کرد: ما نیز امشب جمع شده‌ایم تا خشم و انزجار خود را نسبت به اسرائیل و هم‌پیمانانش نشان دهیم و اعلام کنیم که راه مقاومت و حزب‌الله همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر/

نظرات