خبر های امروز : 8
سیاسی | - شماره خبر : 5194
1403-07-09 12:33 https://hormoz.ir/short/4O9AM
مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در حاجی‌آباد
مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در حاجی‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) حاجی‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی درُی، در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و محکوم کردن این جنایت گفت: رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام بدانند که خون شهید سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت باعث اتحاد و انسجام بیش از پیش جبهه مقاومت می‌شود و به برکت خون این شهداء به آزادی قدس شریف نزدیک تر خواهیم شد.

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت را و جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته را و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ او هرگز از دست نخواهد رفت.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد ادامه داد: اساسی که شهید سیدحسن نصرالله در لبنان پایه‌گذاری کرد و به دیگر مراکز مقاومت، جهت بخشید، با فقدان او نه تنها از میان نخواهد رفت، که به برکت خون او و دیگر شهیدان این حادثه، استحکام بیشتر خواهد یافت.

درُی بیان کرد: قساوت و بی‌رحمی رژیم صهیونسیتی در طول تاریخ برجهانیان آشکار شده است و اکنون کشورهای مسلمان باید با همدلی و تعامل در کنار یکدیگر با این رژیم غاصب مبارزه کنند.

در پایان این مراسم، در عزای شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهانش نوحه‌سرایی و سینه‌زنی شد.

انتهای خبر/

نظرات