خبر های امروز : 3
اجتماعی | - شماره خبر : 5224
1403-07-12 07:04 https://hormoz.ir/short/VW1bY
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی:
پاسخ عزتمندانه ایران سبب مهار اسرائیل شد
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمز گفت: جمهوری اسلامی ایران با پاسخ عزتمندانه خود در حمله به سرزمین‌های اشغالی دشمنی اسرائیل افسارگسیخته را مهار کرد.

مصطفی عامری در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، با بیان اینکه حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی خود دارای ابعاد گوناگونی است، اظهار کرد: با افزایش دامنه تنش در منطقه شاهد افسارگسیختگی و بی‌پروایی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه غزه و لبنان بودیم که با چراغ‌سبز آمریکا همراه بود.

وی افزود: اسرائیل با به‌شهادت‌رساندن رهبر حماس و صبر استراتژیک ایران به دنبال پیاده‌کردن نقشه شوم خود باهدف قراردادن و به‌شهادت‌رساندن فرماندهان و رهبر حزب‌الله در لفاظی‌ها متعدد از «نظم نوین» در خاورمیانه با محوریت اسرائیل خبر می‌داد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هرمز، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ترور شهید هنیه که حق قانونی و مشروع بوده است و با حمله به پایگاه‌های نظامی در خاک اسرائیل توانست یاوه‌گویان تروریست منطقه را به خاک مذلت کشانده که حتی در انعکاس اخبار ویرانی‌ها طفره روند.

عامری ادامه داد: دشمن اسرائیلی و آمریکایی با کمک رسانه‌های خود همواره در سانسور واقعیت‌ها ید طولانی دارند و کم جلوه‌دادن از خسارت‌ها یکی از راهبردهای همیشگی آنها است، اما دنیا در شب حمله تاریخی ایران در وعده صادق ۲ چشم جهانیان با ناباوری از میزان خسارت‌ها پرده برداشت.

وی اظهار کرد: جنگ روانی دشمن در انتشار اخبار دروغ به کمک ایادی خود نیز یک واقعیت انکارناپذیر است و با دامن‌زدن به شایعات پاسخ متقابل اسرائیل به خاک ایران، سعی در ایجاد هراس در بین مردم دارند؛ اما آنچه از دستگاه دیپلماسی ایران همواره شنیده می‌شود این است که در صورت حمله به خاک ایران پاسخ سخت ایران را به همراه دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمز اضافه کرد: از طرفی دیگر مبارزات شهید نصرالله که منجر به شهادت سید مقاومت شد حکایت از اقدامات هوشمندانه او در سه دهه رهبری بر حزب‌الله را دارد که با نگاهی فداکارانه و سازمانی این محور مقاومت را هدایت کرد.

عامری ادامه داد: دشمن اسرائیلی دیگر تاب تحمل عملکرد بسیار مناسب شهید نصرالله نه در جبهه‌های جنگ داشت و نه در اتحاد و همدلی ادیان و مذاهب و فرقه‌های متفاوت در این کشور را داشت و با اقدامی وحشیانه و ناجوانمردانه او را به شهادت رساند.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و خواهی رهبر حماس و سید مقاومت حمله‌ای را طراحی کرد تا هم دشمن بی‌پروا سر جایش بنشیند و هم به استکبار جهانی و حامیان اسرائیل درس عبرتی باشد.

انتهای خبر/

نظرات