حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/06/14 | 2024/09/04

Logo

هندبال کیش نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا
برای نخستین‌بار صورت گرفت؛

هندبال کیش نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا

معاون ورزش و تفریحات دریایی منطقه آزاد کیش گفت: تیم هندبال ساحلی کیش که امروز موفق به کسب نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور شده بود به عنوان نماینده ایران در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛ مهدی قریشی اظهار کرد: برای اولین‌بار است که تیم هندبال ساحلی جزیره کیش به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور می‌یابد.

وی با اشاره به دیدار فینال تیم هندبال ساحلی جزیره کیش بیان کرد: دیدار پایانی نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی کشور امروز در اصفهان بین تیم‌های مازندران و هتلداری فرزاد کیش برگزار شد که تیم مازندران توانست با نتیجه ۲ – ۰ حریف خود را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود.

وی ادامه داد: در پایان نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی تیم‌های آراتایل اصفهان، کالنگ هرمزگان، فجر شهید شعبانی کنگان، نیروی زمینی شهر ری، ستارگان و شهرداری بندر انزلی به ترتیب جایگاه‌های سوم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

قریشی با اشاره به اینکه نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی با شرکت هشت تیم از نیمه دوم مرداد در ۲ منطقه شمال و جنوب کشور آغاز شد، افزود: کیش میزبان دور نخست این مسابقات در جنوب کشور بود که مقام قهرمانی به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: چهار تیم از منطقه شمال و چهار تیم از منطقه جنوب به دور نهایی مسابقات با میزبانی اصفهان راه یافته بودند.
 
  انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از