حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/05/31 | 2024/08/21

Logo

هجوم پرسپولیسی‌ها به پیراهن آبی‌ تیفوسی

هجوم پرسپولیسی‌ها به پیراهن آبی‌ تیفوسی

حضور عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس و همچنین پیشکسوت این باشگاه در داماش گیلان باعث حضور دیگر سرخ‌ها به جمع آبی‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ورزش سه، داماش گیلان این فصل قصد دارد شرایط متفاوتی را نسبت به فصول گذشته دنبال کند. آنها با تیم مدیریتی قدرتمندی که ترتیب داده‌اند و اکنون حسین خبیری را نیز به عنوان مدیرعامل خود می‌بینند، با امیدواری بیشتری در انتظار شروع فصل جدید هستند.

نکته جالب توجه اما در اقدامات نقل و انتقالاتی این باشگاه محبوب رشتی، حضور خیل پرسپولیسی‌هاست. بعد از حسین خبیری به عنوان مدیرعامل و بعد از آن انتخاب حمید درخشان روی نیمکت سرمربیگری، اکنون این باشگاه محمد شریفی و همچنین مهدی مهدی خانی را نیز به خدمت گرفته تا رنگ آبی پیراهن این تیم با سرخ‌های قدیمی جالب توجه شود.

 

شریفی فصل گذشته راهی نساجی قائمشهر شده بود و البته نتوانست آنطور که باید شرایط را به سود خود دنبال کند. مهدی خانی نیز بعد از جدایی از پرسپولیس و حضور در هوادار تهران درگیر مصدومیتی قدیمی شد تا شرایط به کام وی نباشد و اکنون باید دید حضور آنها در داماش گیلان با چه شرایطی همراه خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از