حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

امام‌جمعه کیش:

موفقیت‌های دفاعی کشور مصداق فعل خواستن است

موفقیت‌های دفاعی کشور مصداق فعل خواستن است

امام‌جمعه کیش موفقیت‌های صنایع دفاعی کشور را مصداق بارز بیان فعل خواستن برشمرد و افزود: در هر حوزه‌ای اگر به خودباوری برسیم می‌توانیم کشور را بی‌نیاز کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جزیره کیش گفت: امام زمان علیه‌السلام با آمدنش جهان را از وجود ظالمان و مستکبران پاک خواهد کرد.

امام‌جمعه کیش گفت: اربعین شروع جاذبه امام حسین (ع) در جذب آزادگان جهان است.

وی افزود: آزادگان، مجاهدانه از دین، عزت و خاک کشور دفاع کردند و امروز مردم و مسئولان باید قدردان آزادگان با زنده نگه داشتن یاد و مجاهدت آن‌ها باشند.

امام جمعه کیش با تشریح ابعاد کودتای ۲۸ مرداد که در آن محمد مصدق در نتیجه اعتماد به آمریکایی‌ها از قدرت برکنار شد و حکومت پهلوی دوباره بر سر کار آمد، گفت: کودتای ۲۸ مرداد نشان داد اعتماد به آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان فرجامی جز گمراهی و تباهی ندارد و مسئولان باید بدانند که در مقابل آمریکا و دوستان غربی‌اش با اقتدار، هوشیارانه و عزتمندانه حقوق ملت ایران را پیگیری کنند.

 بی‌نیاز ۳۱ مرداد، روز جهانی مساجد را موضوع مهمی دانست که یادآور کانونی بودن مسجد در انجام وظایف مختلف و توسعه کشور است.

امام جمعه کیش افزود: هرگاه وظایف و کار‌های بزرگ به افرادی که اهل مسجد بودند سپرده شده موفقیت‌های زیادی به دست آمد و مسئولان باید در انتخاب مدیران به این مساله توجه کنند.

وی با گلایه نسبت به اینکه در دهه اخیر تکمیل و بازسازی مساجد کیش مورد غفلت واقع شده است از مسئولان خواست برای این موضوع آستین همت بالا بزنند.

 بی‌نیاز با اشاره به روز صنعت دفاعی کشور، گفت: یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار نیرو‌های مسلح است که توانسته بازدارندگی خوبی برای ایران اسلامی و محور مقاومت به دنبال داشته باشد.

امام‌جمعه کیش موفقیت‌های صنایع دفاعی کشور را مصداق بارز بیان فعل خواستن برشمرد و افزود: در هر حوزه‌ای اگر به خودباوری برسیم می‌توانیم کشور را بی‌نیاز کنیم.

 بی‌نیاز به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دست اندرکاران کنگره شهدای کهکیلویه و بویر احمد اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با تاکید بر توان شایسته جوانان ایرانی برای خودکفایی در همه حوزه‌ها فرمودند: باید با پرهیز از نادیده گرفتن توطئه‌های دشمنان، از بزرگ‌نمایی آنان خودداری کرد، چرا که امروز شاهد هستیم به شکل‌های مختلف از جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت می‌خواهند که به رژیم صهیونیستی حمله نشود و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

امام‌جمعه کیش با بیان اینکه اسرائیل در جنگ ۱۰ ماهه خود علیه مردم مظلوم غزه موفقیتی به دست نیاورده است و رزمندگان حماس در حال مقاومت هستند، گفت: پاسخ ترور شهید اسماعیل هنیه و فرماندهان محور مقاومت حتمی است و این موضوع ارتباطی به روند مذاکرات صلح ندارد.

 بی‌نیاز، افزود: ترس و انتظار رژیم صهیونیستی از حمله، مجازاتی فرسایشی است و رژیم صهیونیسیتی باید منتظر پاسخی دردناک باشد که زمان و مکان آن را محور مقاومت تعیین می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از