خبر های امروز : 3
سیاسی | - شماره خبر : 5242
1403-07-13 17:13 https://hormoz.ir/short/NBdn9
ائمه جمعه استان هرمزگان مطرح کردند؛
آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با اسرائیل
ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به آمادگی ملت و نیروهای مسلح برای مقابله با اسرائیل، گفتند: مبارزه و مقاومت، تنها راه نابودی کامل رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی از روی زمین است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: عملیات وعده صادق ۲ یک حماسه بزرگ و دشمن‌شکن که خواب را صهیونسیت ها و ایادی آنها گرفت و در زمانی که در ذهن آنها خطور نمی کرد و در قهقهه مستانه خود در به شهادت سید حسن نصرالله بلند بود این رزمندگان نیروهای مسلح و سپاه عزیز و همکاری وزارت دفاع و ارتش جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ضربه در طول تاریخ را دریافت کردند .

وی افزود: هنوز باید منتظر ضربه شصت‌های رزمندگان اسلام در آینده هستیم و قبل از این عملیات دشمن اول با زبان تهدید و با گذشت زمان با زبان التماس به دنبال خویشتن‌داری ایران بودند.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: رزمندگان اسلام در موج اول عملیات سیلی محکمی را به رژیم صهیونسیتی وارد کردند و صدای آن در خواهد آمد همانگونه که صدام چند موشک پرانی برای فریب افکار عمومی به قلب اسرائیل زد و بعد از چند سال اعلام کردند که چند کشته و مجروح دادند و این رژیم به شدت اخبار را سانسور می‌کنند و بعدها اعتراف می کنند و هیچ اتفاقی نیفتاده و آن ضعف خود را پنهان می‌کنند.

تنها راه شکست صهیونیست‌ها، مقاومت و مبارزه است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: نکته مهمی که نباید آن را فراموش کنیم نقش مستقیم آمریکای جنایتکار در ترور سید حسن نصرالله است و این آمریکا بود که با کمک‌های تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی باعث شهادت سید حسن نصرالله شد و با وقاحت تمام از این اتفاق نیز ابراز خرسندی و خوشحالی کردند.

وی با اشاره به اهمیت وعده صادق ۲ گفت: این عملیات که توسط دلاورمردان سپاه و با حمایت ارتش انجام شد یک حماسه غرورآفرین و اتفاق عظیم بود که احساس امید را در دل تمام مظلومان عالم به وجود آورد و از نیروهای مسلح کشورمان بابت این اقدام ارزشمند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

آمادگي کامل ملت و نیروهای مسلح برای پاسخ کوبنده به هرگونه تهدید دشمن 

حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، موشک باران گنبد به اصطلاح اهنین رژیم صهیونیستی توسط نیرو های توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ستود و گفت: ملت ولایتمدار ایران و نیروهای مسلح، آمادگي کامل برای پاسخ کوبنده به هرگونه تهدید دشمن را دارند.

جهانگیری بیان داشت: اقامه نماز جمعه این هفته توسط مقام عظمی ولایت، امیدآفرین و الهام‌بخش و دشمن‌شکن است که باعث دلگرمی ملت‌های محور مقاومت و نمایش امنیت و اقتدار در جمهوری اسلامی خواهد بود.

شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان آغاز نصرت الهی و پایان رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره کیش اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای گرامیداشت شخصیت والای شهدای مقاومت از جمله شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان ارشد محور مقاومت، خنثی کردن تهدید دشمنان برای ترور ایشان و نشان دادن قدرت برتر منطقه، خنثی کردن شایعه رفتن ایشان از تهران و مخفی شدن در پناهگاه و همراهی ملت ایران با ولی و رهبر خود، نماز جمعه امروز تهران را با حضور میلیونی مردم تهران و شهر‌های دیگر کشور در مصلای تهران اقامه کردند.

وی، با اشاره به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در هفته گذشته افزود: شهادت شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان محور مقاومت، نه تنها محور مقاومت را تضعیف نمی‌کند بلکه موجب تقویت و پایداری بیشتر آنان می‌شود.

امام جمعه کیش گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شهادت دبیرکل حزب الله لبنان نشان داد ایشان عزادار عبد صالح، فرمانده شجاع، رهبر حکیم، صاحب وعده صادق، محبوب دل‌ها و سید مقاومت بودند.

بی‌نیاز با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهید سیدحسن نصرالله فرمودند شما پیروز جنگ هستید و عاقبت پس از ۳۳ روز نبرد حزب‌الله لبنان برابر رژیم غاصب صهیونیستی به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان آغاز نصرت الهی و پایان رژیم صهیونیستی است.

انتهای خبر/

نظرات