حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/05/31 | 2024/08/21

Logo

مسجد محور اتحاد عموم مردم است
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

مسجد محور اتحاد عموم مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه امروزه مسجد محور اتحاد عموم مردم است، گفت: با آمدن افراد مختلف به مسجد مشکلات محله و جامعه مطرح می‌شود و با دعوت از مسئولان مربوطه گره مشکلات محلات حل می‌شود.

عیسی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با اشاره به روز بزرگداشت مساجد اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون علاوه بر اینکه محلی برای عبادت بوده مامنی نیز برای جلسات و تجمعات اجتماعی است.

وی مطرح کرد: مساجد در دوران دفاع مقدس نیز محلی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی بود و رزمندگان با تجمع در مساجد از این محل مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می‌شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی نیز؛ انقلابیون با برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در مساجد و سخنرانی‌های خود مردم را از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی آگاه می‌کردند و بيانات رهبر کبیر انقلاب را به گوش عموم مردم می‌رساندند.

عباسی با بیان اینکه امروزه مسجد محور اتحاد عموم مردم است، ادامه داد: با آمدن افراد مختلف به مسجد مشکلات محله و جامعه مطرح می‌شود و با دعوت از مسئولان مربوطه گره مشکلات محلات حل می‌شود، که نمونه آن را شورای فعلی بندرعباس با حضور در مساجد انجام می‌دهد.

عباسی خاطرنشان کرد: باید هیات امنا و امام جماعت و مردم بکوشند همه مساجد شهر بندرعباس جایگاهی برای پرورش نوجوانان و جوانان که آینده سازان هستند، باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از