خبر های امروز : 3
سیاسی | - شماره خبر : 5234
1403-07-13 09:33 https://hormoz.ir/short/4O93M
با حضور مردم و مسئولان برگزار شد؛
مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در کیش
پنجمین مراسم از ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله و شهدای گرانقدر با حضور مردم و مسئولان در مصلای کیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه خبری پایگاه تحلیلی سیاسی هرمز، پنجمین مراسم از ویژه برنامه های گرامیداشت شهادت رهبر مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و شهدای گرانقدر در مصلای کیش برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز در این مراسم افزود: تحمل فقدان عالم، عارف و مجاهد بزرگوار و دبیرکل حزب الله شهید حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و یاران شهیدش برای ما سخت و دشوار است اما این را نباید فراموش کرد که راه آنان ادامه دارد و هدفشان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات شهید سیدحسن نصرالله (رض) که فرمود اگر به پیروز رسیدیم پیروزیم و اگر به شهادت برسیم باز هم پیروزی هستیم؛ تاکید کرد: شهادت این بزرگواران باعث نمی‌شود که مقاومت تضعیف شود بلکه مقاومت ادامه پیدا می‌کند.

امام جمعه کیش با بیان این که اسرائیل در زمان به شهادت رساندن سید عباس موسوی دبیرکل وقت حزب الله در سال ۱۹۹۲ میلادی اعلام کرد که کار حزب الله تمام شد؛ افزود: همگی شاهد بودیم که آغاز رهبری و دبیرکلی شهید سید حسن نصرالله آغاز نابودی و ابطال شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شد و پیروزهای پی در پی حزب‌الله در سال‌های میلادی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دلیلی بر این مدعا است.

بی‌نیاز با اشاره به حمله موشکی ایران به مواضع راهبردی رژیم صهیونیستی، آن را آغازگر نصرت الهی عنوان کرد و افزود: دشمن گمان می کرد که مقاومت تضعیف شده و محور مقاومت قدرت خود را از دست داده است اما با حمله موشکی کشورمان، تمام نقشه های دشمن نقش برآب شد و خواب‌های آشفته دشمنان بی تعبیر ماند و آنان یک بار دیگر ضرب شست محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را تحمل کردند.

وی تاکید کرد: مقاومت پس از به شهادت رسیدن شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر و کوبنده‌تر از گذشته در برابر اسرائیل ایستاده است و حمله موشکی اخیربخشی از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بود و اگر رژیم صهیونیستی شرارت کند و دست به حماقتی دیگر بزند، پاسخ های بعدی بسیار ویران کننده‌تر، پشیمان‌کننده‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات