خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5315
1403-07-18 16:53 https://hormoz.ir/short/V1opB
رئیس شورای شهر بندرعباس:
عملیات وعده صادق ۲ برای نابودی اسراییل انجام شد
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اهمیت موضوع عملیات وعده صادق ۲ گفت: این عملیات با هدف نابودی اسراییل انجام شد و موجب بیداری جهانیان گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، عیسی عباسی در جلسه ۱۴۳ علنی شورا ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته فراجا اظهار کرد: اگر رشادت‌ها و از خود گذشتگی جان برکفان این نیروهای خدوم نبود اکنون قادر نبودیم در صحن شورا موارد شهر را بررسی کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای امنیت افزود: امنیت امروز جامعه حاصل تلاش و زحمت این عزیزان است. ایثارگری شبانه روزی نیروهای سلحشور نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد امنیت جامعه مختل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: حمایت از کودکان، وظیفه همگانی است. کودکانی که قلب کوچک و روح بزرگی دارند.

وی با اشاره به اعطای شهر دوستدار کودک به شهر بندرعباس ادامه داد: باید برای کودکان بندرعباس شهر دوستدار کودک، امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری فراهم شود.

عباسی همچنین با اشاره به شرایط دشوارکودکان غزه، ابراز امیدواری کرد: با سرنگونی رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین و لبنان به وبژه کودکان در رفاه و آسایش زندگی کنند.

وی به اهمیت موضوع عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی گفت: امروز تمام جهان بیدار شد. در خیلی از محافل که از انقلاب و نظام سخن گفته می شود این موضوع مطرح است که امروز جمهوری اسلامی ما به پشتوانه مردم که در برابر حملات وحشیانه اسرائیل پرپر می‌شوند به حمایتشان پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با استناد به جمله تاریخی حضرت امام راحل که فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر این رژیم خون آشام و استکبار جهانی نابود و ازصفحه روزگار محو و نابود شود.

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس 

انتهای خبر/

نظرات