خبر های امروز : 8
سیاسی | - شماره خبر : 5195
1403-07-09 13:26 https://hormoz.ir/short/ernAq
صهیونیست‌ها در هیچ جنگی موفق نبوده‌اند
کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان گفت: رژیم منحوس و موقت صهیونیستی در هیچ یک از جنگ‌های رخ‌داده در منطقه موفق نبوده و به فضل خدا، در این جنگ هم پیروز میدان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، جواد بیژنی، ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی بانوان کنشگر عرصه هیئت ویژه شهادت مجاهد کبیر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد گفت: در حال حاضر خواه، ناخواه با سرسخت‌ترین دشمنان تاریخ اسلام مواجه هستیم، دشمنی که غرب با تمام امکانات و تجهیزات به کمک او شتافت است و برای حفظ او در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: البته جریان مقاومت نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته اما واقعیت صحنه این است که دشمن با حمایت همه‌جانبه غرب به میدان آمده است و علیرغم همه این حمایت‌ها، باز هم موفق نخواهد شد، امید و توکل همه ما به خداوند متعال است و مطمئن هستیم که پیروزی واقعی از آن ماست.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان ادامه داد: در طول ۳۰ الی ۴۰ سال اخیر، جبهه مقاومت، روز به روز خود را تقویت و مقاوم‌تر کرده و فاصله نظامی خود را با دشمن کمتر کرده است.

بیژنی گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس علی‌رغم اینکه صدام با تمام تجهیزات و امکانات کشورهای غربی وارد جنگ تحمیلی با کشور ایران شد در حالی که رزمندگان اسلام با دست خالی وارد میدان شدند اما در نهایت پیروزی از آن ملت شریف ایران شد و صدام نابود گردید.

وی در ادامه تأکید کرد: بنابراین همه ما وظیفه داریم در فهم حقایق و تحلیل کلان ماجرا، به جامعه کمک کنیم و به صورت سطحی به مسائل منطقه و شهادت شهید سیدحسن نصرالله و وضعیت کشور لبنان و غزه نگاه نکنیم بلکه باید نگاه ما به این مسائل کلان باشد.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: نگاه کلان به مسئله منطقه یعنی اینکه به جامعه بگوئیم که رژیم منحوس و موقت صهیونیستی در هیچ یک از جنگ‌های رخ‌داده در منطقه موفق نبوده و به فضل خدا، در این جنگ هم پیروز میدان نخواهد بود.

وی بیان کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران، نسبت به پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، یک هم صدایی و وحدت بی‌نظیری حاکم است، برگه خونخواهی امضا شده و هیچ مانع داخلی بر سر راه این قضیه وجود ندارد.

 بیژنی همچنین گفت: آنچه تعیین‌کننده می‌باشد، وضعیت جبهه است و باید زمان مناسب پاسخ به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل فرا رسد، در این زمینه نباید عجولانه عمل کرد.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در ادامه تأکید کرد: نباید به میدان جبهه فشار آورد، در همه جای دنیا، رسانه، افکار عمومی و گفتگوها، پشتیبان میدان هستند، همان چیزی که در کشور ما، برعکس است، فرمانده کل قوا، سیدی شجاع و مدبر، تصمیم‌گیرنده هستند و همه چیز بر اساس حساب و کتاب به پیش می‌رود.

وی افزود: شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به دست صهیونیست‌های خبیث، کثیف و وحشی، مانع بازسازی حزب‌الله نیست و رخ دادن چنین اتفاقاتی در جنگ، طبیعی است، طبیعت جنگ همین است و نباید بروز این اتفاقات، باعث سرخوردگی و افسردگی مسلمانان و جبهه مقاومت شود، در مکتب تشیع، باید شهادت را تبیین کرد، چراکه شهادت، شورآفرین است.

نظرات