خبر های امروز : 10
سیاسی | - شماره خبر : 5249
1403-07-14 07:15 https://hormoz.ir/short/N2r7n
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس:
صدای مقاومت از تمام آزادی‌خواهان جهان شنیده می‌شود
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: امروز صدای مقاومت نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه همه آزادی‌خواهان جهان شنیده می‌شود و حکایت از پیروزی‌ها دارد.

حجت‌الاسلام حسن معنوی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، عملیات وعده صادق ۲ را  نشان از قدرت نظامی ایران برای دفاع از خود در منطقه‌ای که با وحشی‌گری رژیم صهیونسیتی هر روز کودکان و زنان بی گناه به کام مرگ کشیده می‌شوند ضرب شست بسیار تکان دهنده خواند.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی در این تقابل به درستی دانست که ایران مانند غزه مظلوم و لبنان چند تکه نیست بلکه درگیر شدن با ایران جز شکست چیزی به همراه ندارد و در این عملیات به درستی پایگاه‌های نظامی آن مورد هدف ایران قرار گرفت و شکست بزرگی برای او بوجود آمد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد واحد بندرعباس بیان کرد: البته این رژیم با ترفندهای رسانه ای خود به دنبال بی‌اثر نشان دادن این حملات بود؛ اما همه دنیا به نظاره نشست و دید که چه بلایی سر آنها آمد.

معنوی ادامه داد: جبهه مقاومت از اول و در سال‌های اخیر و با تصمیمات درست و اصولی و ایجاد سازوکارهای لازم توانسته است با ایجاد وحدت و انسجام در همه عرصه‌ها و همبستگی بین همه کشورهای مقاومت و هماهنگی بوجود آورد.

وی تأکید کرد: در حوادث بعد از طوفان الاقصی لزوم هوشیاری جبهه مقاومت برای مقابله با هر گونه اقدام تهاجمی دشمن بایستی شکل گیرد تا فرصت ها تبدیل به تهدید نشود و در زمین دشمن بازی نکنند.


عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اضافه کرد: امروز دشمن می‌داند درگیر شدن با مقاومت هزینه هنگفتی دارد و مقاومت یمن، فلسطین، عراق و فلسطین در یک رویکرد و با انسجام به دنبال ضربه‌زدن به رژیم صهیونسیتی خواهند افتاد و در باتلاق خاورمیانه گیر کرده‌اند.

معنوی ادامه داد: امروز صدای مقاومت نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه همه آزادی‌خواهان جهان شنیده می‌شود و حکایت از پیروزی‌ها دارد؛ اما اسرائیل غاصب با هدف قرار دادن نقاط غیر نظامی به دنبال دلسردی و ناامیدی مردم است ولی مردم پشت مقاومت ایستاده و هر روز باعث تقویت آن‌ها می‌شوند.

انتهای خبر/

نظرات