حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر:

شهید هنیه از چهره‌های وفادار جبهه مقاومت بود

شهید هنیه از چهره‌های وفادار جبهه مقاومت بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: اسماعیل هنیه برای امت اسلامی و جبهه مقاومت یک خسارت بود، افزود: امروز جبهه مقاومت یکی از رهبران اصلی، وفادار و قهرمانش را از دست داد

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه تحلیلی «هرمز»، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هینه سردار حماس، اظهار کرد: او سال‌ها به دنبال شهادت بود و برای آزادی فلسطین و پیروزی مقاومت تلاش کرد و حاصل تلاش او بالاترین افتخار که شهادت است روزی او شد و به هم‌زمان شهیدش پیوست.

 وی با بیان اینکه شهادت اسماعیل هنیه برای امت اسلامی و جبهه مقاومت یک خسارت بود، افزود: امروز جبهه مقاومت یکی از رهبران اصلی، وفادار و قهرمانش را از دست داد هر چند بعد از او چهره‌های دیگری جایگزین خواهند شد، همان‌طور که بعد از شهادت سید عباس موسوی فرمانده و دبیرکل حزب لبنان بعد از شهادتش، سید حسن نصرالله جایگزین آن شد و یا بعد از عماد مغنیه و امثال این شهدای جبهه مقاومت دستانش پر است از این چنین نیروهای فداکار و خدوم که فقدان او برطرف خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات بندرخمیر گفت: این جنایت ننگین و شرم‌آور رژیم اشغالگر قدس قطعاً پیامدهایی خواهد داشت، بیان کرد: دررابطه‌با شهید اسماعیل هنیه که یکی از وفادارترین افراد به امت اسلام است و عزت و آزادگی را در مکتب امام (ره) امت آموخت، کار بزدلانه‌ای که انجام‌دادن به علت اینکه از رویارویی مستقیم با جبهه مقاومت ترس دارند، لذا از طریق پهپاد و یا موشک کار را انجام می‌دهند؛ چون توانایی و یارای مقابله مستقیم با جبهه مقاومت ندارند که کار بسیار زشت انجام‌دادن.

غلامی ادامه داد: نخست شهید هنیه مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود و برای دیپلمات‌ها در همه جای عالم مصونیت وجود دارد و چنانچه او نیز طبق این قوانین بین‌المللی مستثنی نیست و این ترور در خاک کشور دیگر خباثت است.

وی خاطرنشان کرد:همچنین رهبر انقلاب فرمودند شهید هنیه مهمان ما بود و در کشور ما به شهادت رسید و قطعاً رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داشت و باید جلوی گستاخی آنها در حمله به خاک ایستاد و قطعاً عواقب این کار چیزی جز نابودی و محو کامل رژیم اشغالگر قدس نیست.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه گفت: برای هر کاری یک بهایی پرداخت می‌شود و بهای آزادی قدس و نابودی همه طاغوت‌ها از جمله رژیم اشغالگر قدس این خون‌ها است.

غلامی تأکید کرد: خون‌های امثال سردار حاج‌قاسم سلیمانی و شهید هنیه قطعاً درخت اسلام را آبیاری می‌کند و حاصل آن هم نابودی اسرائیل خواهد بود.

وی اظهار کرد: توقع همه آزادگان عالم یک پاسخ سخت و در خور شأن هست و جمهوری اسلامی ایران با همراهی و هم‌فکری جبهه مقاومت یک درس سخت به رژیم کودک‌کش خواهد داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از