خبر های امروز : 2
سیاسی | - شماره خبر : 5327
1403-07-20 06:16 https://hormoz.ir/short/4z3aP
امام‌جمعه فین:
شهید نصرالله به امت اسلام عزت بخشید
امام‌جمعه فین گفت: شهید سید حسن نصر به امت اسلام عزت بخشید و مصداق آیه شریفه قرآن عمل کرد و بااقتدار توانست در زمان مختلف دشمن را شکست دهد که نتیجه این وحشی‌گری رژیم کودک‌کش به‌زودی زوالشان خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید باقر درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: اقتدار دفاعی سرمایه و عامل عزت و صیانت ملی در طول تاریخ برای هر جغرافیای خاکی و کشورهای جهان رقم زده است.

 وی با اشاره به آموزه‌های قرآن کریم افزود: خداوند منان در کلام وحی خطاب به مسلمانان می‌فرماید:  «تا می‌توانید قدرت دفاعی و نظامی خود را بالا ببرید تا دشمنان بر شما طمع نکنند» این نشان‌دهنده این مطلب است که مسلمانان در هر عصری باید قدرت داشته باشند تا دشمنان آنان از تهاجم به آنها هراس داشته باشد.

کارشناس مذهبی هرمزگان با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله مانع عقب‌گرد حزب‌الله نشد، گفت: ما این قدرت را هم در زمان حیات سید از شهدای مقاومت به‌واقع دیدیم و بعد شهادت او نیز حزب‌الله با تمام توان خود در مقابل دشمن صهیونیستی یک‌لحظه عقب‌گرد نداشت و با سازمان‌یافتگی و نظم بی‌مثال خود دشمنان را سر جایشان نشاند.

درخشان ادامه داد: شهید سید حسن نصر به امت اسلامی عزت بخشید و مصداق آیه شریفه قرآن عمل کرد و بااقتدار توانست در زمان مختلف دشمن را شکست دهد که نتیجه این وحشی‌گری رژیم کودک‌کش به‌زودی زوال خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرارت‌های اسرائیل با چراغ‌سبز آمریکا منطقه خاورمیانه را ناامن کرده و با ایجاد رعب و وحشت در دل مسلمانان خواهان ماندگاری در این منطقه است؛ ولی امروز مقاومت که برآمده از انسان‌هایی است که باخدا معامله کردند و برای کیان مسلمانان بمب‌ها را بر جان می‌خرند تا مسلمانان در برابر استکبار جهانی خوار و ذلیل نشوند.

امام‌جمعه فین اضافه کرد: علمدار جبهه مقاومت ایران اسلامی که در وعده صادق ۲ مصداق آیه شریفه عمل کرد و نیروهای مسلح ما از سپاه عزیز تا ارتش قهرمان نمایش قدرت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند و دل همه آزادی‌خواهان دنیا را شاد کردند.

درخشان عنوان کرد: امروز قدرت مقاومت نه‌تنها در ایران بلکه در دل‌های همه مسلمانان جاری شده و با نور ایمان و معنویت چنانچه در هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شد و امروز هم شاهد پیروزی جبهه مقاومت خواهیم بود.

انتهای خبر/

نظرات