خبر های امروز : 13
سیاسی | - شماره خبر : 5175
1403-07-07 12:50 https://hormoz.ir/short/4Lg3X
خوی وحشی‌گری اسرائیل غاصب باری دیگر نمایان شد
رئیس شورای اسلامی بندرعباس گفت: در روزهای اخیر شاهد این هستیم که خوی وحشی‌گری اسرائیل غاصب بار دیگر نمایان شده است و دست به نسل‌کشی در لبنان، فلسطین و غزه زده است.

عیسی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن محکوم‌کردن اقدامات رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین و لبنان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست در مقابل نیروهای مقاومت دچار شکست شده و دست به اقدام نسل‌کشی در سرزمین‌های مقاوم می‌کند و زنان و مردان، کودکان و میان‌سالان را به شهادت می‌رساند.
 
 وی مطرح کرد: در روزهای اخیر شاهد این هستیم که خوی وحشی‌گری اسرائیل غاصب بار دیگر نمایان شده است و دست به نسل‌کشی در لبنان، فلسطین و غزه زده است.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: اسرائیل به بهانه مبارزه با حزب‌الله به ساختمان‌های مسکونی که خانواده‌ها در آن سکونت دارند حمله می‌کند این مبارزه نیست؛ بلکه ازبین‌بردن انسان‌های بی‌گناه است.
 
 عباسی با بیان اینکه در حملات روزهای اخیر در لبنان کودکان بسیاری به شهادت رسیده‌اند، گفت: هر انسان با دیدن شهادت و آوارگی کوکان که از بی‌گناه‌ترین و معصوم‌ترین افراد جامعه هستند دلش به درد می‌آید.
 
 وی تصریح کرد: بی‌شک جبهه مقاومت و حزب‌الله که دفاع از مظلوم را پیشه راه خود قرار داده‌اند پیروز نهایی جبهه حق علیه باطل هستند.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد: الگوی مقاومت در منطقه سردار شهید سلیمانی است و دشمن با به‌شهادت‌رساندن حاج‌قاسم به خیالش که جبهه مقاومت و حزب‌الله در منطقه ضعیف می‌شود اما نمی‌دانند که با به‌شهادت‌رساندن فرماندهان مقاومت از خون شهدا فرماندهان قوی‌تری رشد می‌کنند.
 
 عباسی خاطرنشان کرد: رزمندگان در جبهه مقاومت و حزب‌الله یاریگر آنها خداوند است؛ زیرا این‌ها برای دفاع از مظلوم وارد میدان شده‌اند.
 
 انتهای خبر/

نظرات