حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

امام‌ جمعه شهرستان رودان:

رژیم‌ صهیونیستی در وضعیت تنفس مصنوعی است

رژیم‌ صهیونیستی در وضعیت تنفس مصنوعی است

امام جمعه رودان، رژیم صهیونیستی را رو به زوال ارزیابی کرده و گفت: رژیم صهیونیستی در وضعیت تنفس مصنوعی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی رودان با تسلیت شهادت میهمان ملت ایران و افتخار امت اسلام شهید حاج اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهید هنیه بصیرترین شخصیت برجسته فلسطینی بود که هیچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطین به سمت سازش گران میل کند و از طرف دیگر با شناخت دقیق توطئه‌های محور عربی و غربی از رویارویی مردم فلسطین با ایران اسلامی جلوگیری کرد و حماس را در رأس مقاومت فلسطین نگه داشت.

وی رژیم صهیونیستی را رو به زوال ارزیابی کرده و گفت: رژیم صهیونیستی در وضعیت تنفس مصنوعی است و این شرارت‌ها همگی گواه روشن این ادعاست اما باید بداند این جنایت در تهران قلب ملت میهمان نواز ایران را جریحه‌دار و هر ایرانی باغیرت، باشرافت و باعزت در برابر این جنایت نمی‌تواند ساکت باشد زیرا ایران و ایرانی در تاریخ و عالم شهره به میهمان نوازی است و با این جنایت بغضی در قلب و جان ملت ایران نهفته شد که جز با مجازات سخت شما باند جنایتکار عالم تسکین نخواهد یافت.

امام جمعه رودان عنوان کرد: ساکنین سرزمین‌های اشغالی باید منتظر عذابی سخت باشند و به حول قوه الهی این اتفاق دورو دیر نخواهد بود چرا که شما از خط قرمز دیگری عبور کردید و میهمان عزیزما را شهید کردید و امروز هر ایرانی عاشورایی خود را موظف به خون خواهی این خون پاک بر زمین ریخته می‌داند.

حجت‌الاسلام بارانی گفت: شهادت افتخار امت اسلام است اما شما موش‌های کثیف از مرگ هراسانید لذا به زیر زمین رفته‌اید و در پناهگاهید، اما بدانید یا باید تا ابد آن‌جا بماند که همانجا هم به سراغتان خواهیم یا باید زندگی جهنمی را تحمل کنید.

وی ضمن تبیین نقش آمریکا در جنایات منطقه تصریح کرد: آمریکایی که خود عامل و در راس جنایات منطقه است اما در جلسه شورای امنیت سازمان ملل نماینده آن‌ها از اوضاع غرب آسیا ابراز نگرانی می‌کند در حالی که همگان اطلاع دارند که در تمام جنایات و خون‌ریزی‌ها در منطقه ردپای آمریکایی‌ها وجود دارد لذا اگر می‌خواهید این منطقه روی ارامش بگیرد باید گورتان را از این منطقه گم کنید و قلاده این سگ هار نجس تان هم بگیرید و با خود ببرید و این فقط صلاح منطقه نیست بلکه صلاح خودتان هم هست چرا که اگر خود نروید با بی‌آبرویی بیرون خواهید شد و این تقاص قطعی خون‌های پاک شهدای مقاومت از سلیمانی تا هنیه است.

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان اتحاد امت اسلام و تقویت همدلی محور مقاومت را از برکات خون این شهید معرفی وبا اشاره به مقالات خبرنگار صهیونیست و متفکر عرب بیان کرد: مهم‌ترین رهبر شیعیان جهان در حال اقامه نماز برای عروج روح رهبر مقاومت سنی است و این اتحاد امت اسلام کورکننده جبهه کفر و نفاق است و بیشتر از موشک‌ها و گلوله‌ها، صهیونیست را به وحشت می‌اندازد‌.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران سربازان در میدان جنگ نرم و نقش کلیدی در ساختن افکار عمومی جامعه و در رویارویی با تهاجم رسانه‌ای دشمن دارند لذا پیشگامان خط مقدم نظام اسلامی هستند لذا انتظار است که بر اساس این رسالت خبری را مراعات و امیدآفرین در جامعه باشند.

حجت‌الاسلام بارانی افزود: در اخبار علاوه بر سرعت، دقت، صحت، روزامدی، مستند بیان کردن و باور پذیر بودن برای مخاطب، رعایت مصالح ملی و امنیت ملی جامعه را هم داشته باشند.

وی با گرامیداشت روز شهدای مدافع حرم ضمن اشاره به جنبه های مختلف پدیده مدافعان حرم گفت: در پدیده مدافعان حرم جنبه قدرت بازآفرینی انقلاب از مهم‌ترین جنبه‌هاست و حضور مدافعان حرم نشان داد که انقلاب اسلامی قدرت بازآفرینی و استمرار همان شور و حماسه‌ی اوّل انقلاب را دارد. 

امام جمعه رودان با اشاره به انحراف انقلاب‌های بزرگ دنیا مانند انقلاب فرانسه و شوروی از اهداف و شعارهای اولیه خود خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی هم بعضی انتظار داشتند این‌جوری بشود، امّا حضور مدافعان حرم نشان داد که بعد از چهار دهه هنوز آن انگیزه وجود دارد. بسیاری از این جوانان مدافع حرم، نه امام، و نه دوران دفاع مقدّس را دیدند، اما با همان انگیزه، گاهی بهتر، گاهی روشن‌ بینانه‌تر می‌روند و می‌جنگند و این امر باطل کننده همه تحلیل‌های مادی رایج در دنیاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از