خبر های امروز : 9
ورزشی | - شماره خبر : 5219
1403-07-11 09:44 https://hormoz.ir/short/V1ozw
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد:
تشریح پروژه‌های ورزشی در هفته تربیت‌بدنی هرمزگان
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۴۲ پروژه عمرانی، ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان و متراژ ۶ هزار و ۸۶ مترمربع و ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هفته تربیت‌بدنی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، مظفر مهری خادمی نسب، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی استان در هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار کرد: ۴۲ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان و ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، قشم، بستک، بشاگرد، حاجی‌آباد، بندر خمیر، بندر لنگه، ابوموسی، جاسک در طول هفته تربیت‌بدنی و ورزش اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: هفته تربیت‌بدنی فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که تلاش کنیم امید را در میان مردم زنده نگه داریم.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به جلسه ستاد ملی وزارت در خصوص هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: امسال باتوجه‌به تأکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ۲۶ مهر ساعت ۹ یا ۱۰ زنگ ورزش در زورخانه‌های سراسر کشور می‌بایست به صدا درآید و این امر توجه به ورزش زورخانه و بحث ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است.

وی با اشاره به شعار پیشنهادی امسال ایران قوی ورزش قوی مشخص شده اظهار داشت: در استان، برگزاری همایش پیاده‌روی در شهرستان بوموسی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، دیدار جامعه ورزش و جوانان با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار با پیش‌کسوتان جامعه ورزش استان از برنامه‌های این هفته برشمرد. 

انتهای خبر/

نظرات