حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم:

انتقام ترور شهید «هنیه» برای همگان عبرت می‌شود

انتقام ترور شهید «هنیه» برای همگان عبرت می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: به‌زودی دست انتقام الهی از آستین نیروهای مسلح بیرون خواهد آمد و کمر اسراییل را خواهد شکست و به عبرتی برای همگان تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<هرمز>> به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی، ضمن محکوم کردن ترور عزیزترین مهمان جمهوری اسلامی ایران، اسماعیل هنیه، گفت: ماهیت رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شده است، این رژیم کودک‌کش، با مرتکب شدن جنایات وحشیانه خود، نشان داده که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست و برای دست‌یافتن به اهداف شوم خود، دست به هر کار وحشیانه و غیرانسانی می‌زند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام به خیال خام خود، با این‌گونه اقدامات وحشیانه، مسیر جبهه مقاومت را کند می‌کنند، تصریح کرد: این احمق‌ها بدانند که جریان مقاومت به برکت خون مطهر شهدا، با صلابت‌تر از گذشته، راه شهدای مقاومت به ویژه شهید اسماعیل هنیه را ادامه می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: رژیم جعلی اسرائیل بار دیگر، با ترور چنین شخصیتی بزرگ، ذات کثیف و جنایتکار خود را به جهانیان نشان داد، اما بداند پاسخی قاطع و کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد.

 کاظمی، شهید هنیه را از افراد تأثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی معرفی کرد که چهار دهه از عمر با برکت خود را در راه آزادی قدس شریف و آرمان های اسلام سپری کرد و در این راه، تعداد زیادی از اعضای خانواده و حتی جان خود را تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه، شهید اسماعیل هنیه، پیش‌قراول مبارزان فلسطینی بود، افزود: دست انتقام الهی از آستین رزمندگان، سپاهیان و ارتشیان ما بیرون خواهد آمد و کمر اسرائیل خواهد شکست و این، عبرتی برای تمامی جهانیان خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از