خبر های امروز : 3
سیاسی | - شماره خبر : 5240
1403-07-13 15:14 https://hormoz.ir/short/NDxmv
امام جمعه بستک:
اقامه نماز جمعه توسط رهبری، دشمن‌شکن است
امام جمعه بستک گفت: اقامه نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری، امیدآفرین و الهام‌بخش و دشمن‌شکن است که باعث دلگرمی ملت‌های محور مقاومت و نمایش امنیت و اقتدار در جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» حجت الاسلام حسین جهانگیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، بر اساس فرمایشی از نبی مکرم اسلام گفت: آموزش در دوران کودکی مانند حکاکی و ایجاد نقش بر روی سنگ معرفی کردند که دارای اثاری ماندگار خواهد بود،.

وی با تاکید بر اينکه خانواده‌ها به درس خواندن دانش آموزان اهمیت بدهند، افزود: کمبودها و مشکلات مانع نشود که دانش‌آموزی مدرسه نرود زیرا دانش آموزان اینده کشور هستند.

 امام جمعه شهرستان بستک، موشک باران گنبد به اصطلاح اهنین رژیم صهیونیستی توسط نیرو های توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ستود و گفت: ملت ولایتمدار ایران و نیروهای مسلح، آمادگي کامل برای پاسخ کوبنده به هرگونه تهدید دشمن را دارند.

جهانگیری بیان داشت: اقامه نماز جمعه این هفته توسط مقام عظمی ولایت، امیدآفرین و الهام‌بخش و دشمن‌شکن است که باعث دلگرمی ملت‌های محور مقاومت و نمایش امنیت و اقتدار در جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با توجه به هفته نیرو انتظامی و عرض تبریک به نیرو های تلاشگر انتظامی با خانواده ای معظم شهدا در نیرو انتظامی اظهار همدردی کرد و گفت: از تلاش‌ها و ایثارگری‌های این سبزپوشان مدافع امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر میکنیم و همگان را به رعایت قانون و همکاری با نیروهای مسلح و نیروی انتظامی توصیه می‌کنیم. 

انتهای خبر/

نظرات