حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

محبت مردم را جبران می‌کنم؛

استقبال بى‌سابقه از حسن يزدانى

استقبال بى‌سابقه از حسن يزدانى

حسن یزدانی بعد از کسب مدال نقره المپیک با استقبالی بی‌نظیر و فراموش نشدنی به زادگاه خود بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از  ورزش سه، با اینکه در غیاب دیوید تیلور همه علاقه‌مندان به کشتی انتظاری جز مدال طلا از حسن یزدانی در المپیک نداشتند، اما اتفاقاتی برای او در فینال المپیک ۲۰۲۴  پاریس رخ داد که بیش از طلا مورد توجه قرار گرفت. 

فوق ستاره کشتی ایران که در یک قدمی دومین طلای المپیک قرار داشت، در همان ثانیه‌های ابتدایی فینال با در رفتگی کتف مواجه شد و با همان وضعیت شش دقیقه کشتی گرفت که همین اتفاق باعث شد علاقه‌مندان به کشتی غیرت و پشتکار او را مورد تقدیر و تشکر قرار دهند.

 

اما امروز و بعد از بازگشت آزادکاران ایرانی از المپیک پاریس به عنوان آخرین کاروان ایران، حسن یزدانی در حالی وارد زادگاه خود یعنی شهر جویبار شد که استقبالی شوکه‌کننده از سوی مردم مواجه شد. 

مردم کشتی دوست جویبار در حالی به استقبال اسطوره شهرشان رفتند که او را با لقب حسن دست طلایی صدا می‌زدند و از غیرت و مردانگی او تقدیر می‌کردند که با کتف مصدوم روی تشک ماند و تا آخر برای کسب مدال طلا جنگید.

حسن یزدانی هم در جمع مردم میکروفون دست گرفت و از استقبال بی‌نظیر مردم جویبار تقدیر و تشکر کرد. یزدانی همچنین وقتی میکروفون ورزش سه را روبروی خود دید، در خصوص استقبال مردم گفت: مردم تاج سر من هستند و امیدوارم بتوانم از خجالت آن‌ها دربیایم.

خیابان‌های جویبار روز خاص و فوق‌العاده‌ای را به حضور یک اسم به یادماندنی برای این شهر تجربه کرد و حسن یزدانی در تمام خیابان‌های شهر چرخید و در حالی که از سقف ماشین بیرون آمده بود، به ابراز احساسات طرفدارانش پاسخ می‌داد.

او که کتف مصدومش را با یک آتل بسته بود، همانطور که در پست اینستاگرامی‌اش گفت قصد خداحافظی ندارد و باید به فکر درمان این کتف باشد تا به زودی به تشک بازگردد و استارت خود را برای کسب مدال‌های بیشتر در مسابقات جهانی و المپیک بزند. 

حسن یزدانی را با وجود ناکامی در کسب مدال طلا در سه سال اخیر همچنان می‌توان محبوب‌ترین کشتی‌‌گیر و حتی ورزشکار حال حاضر ایران دانست. افتادگی او در برابر مردم هم در این بالا رفتن میزان محبوبیت قطعا تاثیرگذار بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از