حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

امام‌جمعه بستک:

آمریکا قادر به تحمیل خواسته‌هایش در منطقه نیست

آمریکا قادر به تحمیل خواسته‌هایش در منطقه نیست

امام‌جمعه بستک گفت: امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کشورهای منطقه هم امریکا قادر بر تحمیل خواسته‌هایش به ملت‌ها و کشورهای منطقه نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام حسین جهانگیری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان بستک با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام که فرموده اند محبت من و اهل‌بیت در هفت موقعیت هولناک، سودمند به حال انسان می‌شود گفت: باید تلاش کنیم روز به روز نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت محبت و معرفت بیشتری پیدا کنیم و فرزندانمان را در این زمینه کمک‌کنیم تا نسبت به خاندان رسالت و امامت ارادتمند و محبت‌ورز باشند.

امام‌جمعه بستک بیان کرد: محبت به پیامبر بزرگ اسلام و فرزندان گرامی ایشان سبب سعادت و سرفرازی انسان در دنیا و آخرت خواهد بود. 

جهانگیری با اشاره به ۲۶ مرداد آغاز بازگشت آزادگان به میهن بیان کرد: امنیت، اقتدار و آرامش امروز جامعه را مدیون مقاومت و ایثارگری آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستیم. 

وی ضمن اشاره به ۲۸ مرداد ماه سالروز کودتای آمریکایی برای بازگشت شاه اظهار کرد: روزی آمریکا در این سرزمین می‌توانست تمام خواسته‌هایش را بر ملت ما تحمیل کند و شاه اخراج شده توسط ملت را به تخت و تاجش بازگرداند؛ اما امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کشورهای منطقه هم امریکا قادر بر تحمیل خواسته‌هایش به ملت‌ها و کشورهای منطقه نیست.

امام‌جمعه بستک بیان کرد: به برکت محور مقاومت و نفوذ جمهوری اسلامی آمریکا نتوانسته است در سوریه و یمن و فلسطین اشغالی به اهدافش برسد.

وی ۳۰ مرداد ماه سالروز بزرگداشت علامه مجلسی را گرامی داشت و گفت: این عالم فرزانه و دانشمند بزرگ که از مفاخر عالم اسلام است آثار بسیار گران‌سنگی‌ را از خود به یادگار گذاشته است که همواره موجب تقویت بنیه‌ای ایمانی و اعتقادی جامعه‌ اسلامی ما شده است.

امام‌جمعه شهرستان بستک ضمن عرض خداقوت به همه عزیزانی که در مجموعه‌های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای تقویت صنعت دفاعی کشور تلاش می‌کنند، گفت: به همه این عزیزان افتخار می‌کنیم‌ و برای موفقیت همه آنان دعا می‌کنیم.

جهانگیری با اشاره به ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد گفت: مساجد را باید رونق دهیم و اباد کنیم؛ زیرا مساجد خانه‌های خدا در زمین است و هرچه آبادتر شود موجب تقویت اسلام و ایمان خواهد بود.

امام جمعه شهرستان بستک با اشاره به شهادت پاسدار شهید مدافع حرم احمد رضا افشاری از مستشاران هوا فضای سپاه در سوریه ضمن ارزوی علو درجات برای ان شهید گفت: اشغالگران فلسطین از ترس انتقام جمهوری اسلامی و وعده‌ صادق دو به شدت هراسان و سرگردانند.

جهانگیری با توجه به معرفی اعضای کابینه دولت جدید به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: الحمدالله رئیس‌جمهور محترم با دغدغه شعار دولت وفاق ملی فعالیت‌های خود‌ را دنبال می‌کند و بسیار به جاست که دولتی تشکیل شود وفاق و همدلی بالایی را در جامعه ایجاد کند که همه دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی دلسوز نظام و کشور و معتقد به نظام جمهوری اسلامی نمایندگان خود را در دولت و بدنه اجرایی کشور ببینند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از