حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

خدمات‌رسانی ۹۳ پزشک و دندانپزشک به ایثارگران

خدمات‌رسانی ۹۳ پزشک و دندانپزشک به ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ۹۳ پزشک در هرمزگان به خانواده شهدا خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ عطا ناوکی در نشست خبری به تشریح خدمات اردوی جهادی پزشکی در استان پرداخت و اظهار کرد: گروه‌های پزشکی جهادی از فردا پنجشنبه ۲۳ آذرماه در محل مرکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس، برنامه‌های خود را که ارایه خدمات پزشکی رایگان به ایثارگران است را آغاز خواهند کرد و این خدمات‌دهی تا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه، به مدت چهار روز ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان افزود: این برنامه جهادی با همکاری و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس انجام می‌شود.

ناوکی در ادامه گفت: این گروه‌های پزشکی جهادی علاوه بر ارایه رایگان به جامعه ایثارگری، جامعه بهزستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، به تعداد محدودی از سایر اقشاری که مشکل درمانی دارند، نیز خدمات پزشکی رایگان ارایه می‌دهند.

وی همچنین اذعان داشت: این برنامه با حضور جهادی ۶۸ دندانپزشک و دستیار دندان پزشک، چهار متخصص چشم پزشکی، چهار فوق تخصص و متخصص زنان، پزشک عمومی، مشاور و مامایی، دو فوق تخصص و متخصص قلب، دو متخصص داخلی، یک متخصص جراح و همچنین دو روانپزشک، ‏پرستار، داروساز و طب سنتی ایرانی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تصریح کرد: این خدمات در روزهای پنجشنبه و جمعه ویژه «جامعه ایثارگری شهرستان بندرعباس»، روز شنبه «جامعه ایثارگری رودان و میناب» و روز یکشنبه نیز «جامعه ایثارگی حاجی‌آباد، بندرلنگه و قشم» است.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز در شهرستان میناب، ۳۰ پزشک متخصص ایثارگر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، خدمات رایگان پزشکی و درمانی به ایثارگران و سایر افراد نیازمند ارایه دادند.

ناوکی گفت: تمامی جانبازان ۷۰ درصد تحت پوشش بنیاد شهید هرمزگان نیز به همراه خانواده‌هایشان در روز شنبه ۲۵ آذرماه به صورت کامل ویزیت و چکاپ خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از