حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

۶۵پروژه آبرسانی هرمزگان آماده بهره‌برداری است

۶۵پروژه آبرسانی هرمزگان آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عملیات احداث ۶۵پروژه آبرسانی هرمزگان با هدف تأمین نیازهای آب شرب مشترکین، تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، چهار شهر و ۱۲۲ روستا از اجرای آن متأثر می‌شوند، اظهار کرد: این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال احداث شده است باعث خواهد شد تا نیاز آبی جمعیتی بالغ بر ۴۰۵ هزار و ۵۹۰ نفر بهبود یابد.

 

به گفته وی، حجم عملیات اجرایی انجام شده برای تکمیل این پروژه‌ها مشتمل بر اجرای ۴۲۶ کیلومتر خط انتقال و ۴۸۸ کیلومتر شبکه توزیع، احداث و بازسازی ۵۹ باب مخزن با ظرفیت ۶۰هزار متر مکعب، احداث ۱۹ باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز ۱۹ حلقه چاه و بازسازی هفت دهنه چشمه است.

 

حمزه‌پور همچنین از احداث ۶ سایت تأسیسات شیرین سازی خبر داد که با سرمایه گذاری ۵هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی تکمیل و یا در حال اجراست.

 

مدیرعامل آبفا ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آبرسانی، پیش‌بینی کرد: این پروژه‌ها به همراه دیگر پروژه‌های آب و فاضلاب در سفر پیشروی ریاست‌جمهوری به هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از