حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

جانشین کمیته خادم‌الشهدا هرمزگان:

۵۰ نفر از خادمان شهدا استان به سامرا اعزام می‌شوند

۵۰ نفر از خادمان شهدا استان به سامرا اعزام می‌شوند

جانشین کمیته خادم‌الشهدا هرمزگان از اعزام ۵۰ نفر از خادمان شهدای این استان به سامرا جهت خدمت‌رسانی درحرم مطهر امامین عسکریین(ع) خبر داد.

اسمعیل پشت‌کوهی، جانشین کمیته خادم الشهدا استان هرمزگان و مسئول اعزام خادمین به حرم امامین عسکری علیه‌السلام  ظهر امروز شنبه در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی می‌باشد که اعضای کمیته خادمین الشهدا برای خدمت به زوار اربعین حسینی راهی سامرا و حرم امامین عسکرین (ع) می‌شوند.

جانشین کمیته خادم‌الشهدا هرمزگان عنوان کرد: این خادمین به تعداد ۵۰ نفر از سراسر استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، از تاریخ ۱۲ شهریورماه به مدت یک هفته به سامرا اعزام و در حرم مطهر امامین عسکریین مشغول به خدمت می‌شوند.

پشت‌کوهی تصریح کرد: خادمان‌الشهدا در شهر مقدس سامرا به خدمات‌رسانی در قالب راهنمایی زائر، قسمت گمشدگان و کفشداری و امانت‌داری حرمین می‌پردازند.

وی با اشاره به آثاری که خدمت به شهدا و اهل‌بیت در زندگی شخصی‌ انسان‌ها دارد، گفت: این اقدامات افتخاری آثار دنیوی و هم آثار اخروی را به همراه دارد که مهم‌ترین آن نگاه ویژه اهل‌بیت به خدام می‌باشد که امیدواریم در آخرت شفاعت اهل‌بیت (ع) و شهدا شامل حالمان شود.

مسئول اعزام خادمین به حرم امامین عسکری علیه‌السلام تاکید کرد: شوروشعفی که دربین دوستان خادم وجود دارد قابل وصف نیست، خدمت در حرم امام آن هم امامانی که غریب هستند سعادتی است که با دعای خیر خانواده شهدا شامل حال خادمین شده است.

پشت‌کوهی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بعد از این بازه خادمی، همکاران ما در دوره‌های تخصصی امور خادمین شرکت خواهند نمود تا بتوانند بهتر به امور محوله خود برسند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از