حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان:

۲ هزار نفر در رودان معتکف می‌شوند

۲ هزار نفر در رودان معتکف می‌شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر در این شهرستان معتکف می‌شوند، گفت: ۱۳ مسجد در ۶ نقطه شهری و روستایی، میزبان آئین اعتکاف هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام میثم سالاری عصر امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه در نشستی با خبرنگاران شهرستان رودان گفت: در جنگ رسانه‌ای با دشمنان انقلاب هستیم و امپراطوری رسانه‌ای آمریکا و اسرائیل هزینه‌های هنگفتی را برای مقابله با ما انجام می‌دهند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ما معتقد به دین اسلام و خداوند هستند و این نکته مثبتی است که می‌توانیم کارهای تبیینی مناسبی انجام دهیم و جنگ رسانه‌ای را پیروز شویم.

سالاری به استقبال پرشور مردم رودان از آئین معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: شاهد استقبال پنج برابری معتکفین رودانی نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

وی افزود: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم مباحث عقیدتی و دینی را تبیین کنیم و مردم را در خصوص بسیاری از مباحث آگاه سازیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان بیان کرد: امسال برای اولین بار اعتکاف ویژه نوجوانان با حضور ۱۲۰ نفر برگزار می‌شود و برای آن‌ها برنامه‌های جذاب و متنوعی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار نفر در شهرستان رودان معتکف خواهند شد که در سه نقطه شهری و سه روستا با تعداد ۱۳ مسجد آیین اعتکاف را برگزار می‌کنند.

سالاری گفت: اعتکاف سد محکمی در برابر هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های دشمنان است و می‌تواند جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

وی خاطر نشان کرد: وجود اقشار مختلف معتکف در کنار هم، در پیوندهای اجتماعی بسیار تأثیرگذار است.

گفتنی است، مراسم معنوی اعتکاف در ۱۰۹ مسجد استان هرمزگان برگزار می‌شود که از این مساجد ۳۰ مسجد برای آقایان، ۵۰ مسجد برای خانم‌ها و ۹ مسجد هم بصورت اختصاصی برای نوجوانان درنظر گرفته شده است و تاکنون ۱۰ هزار نفر برای مراسم معنوی اعتکاف در هرمزگان نام نویسی کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از