حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد:

کلنگ‌زنی مجتمع چندمنظوره جهاد دانشگاهی در منطقه ویژه

کلنگ‌زنی مجتمع چندمنظوره جهاد دانشگاهی در منطقه ویژه

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، گفت: مجتمع پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی در منطقه ویژه اقتصادی به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، احمد زاهری در دیدار صمیمی با مهندس پیر حسینلو مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی امروز، در خصوص برنامه زمان‌بندی ایجاد مجتمع چندمنظوره در منطقه ویژه اقتصادی و همچنین تعامل هر چه بیشتر دو مجموعه، گفت‌وگو کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی، باتوجه‌به نیاز صنایع به خدمات آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و نگاه مثبت منطقه ویژه اقتصادی به توسعه صنایع غرب، افزود: به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم و ارزشمند که تأثیر مهمی در برنامه‌های صنایع غرب استان خواهد داشت آغاز می‌شود.

زاهری گفت: جهت حل مسائل استان و صنایع از ظرفیت جهاد دانشگاهی کل کشور استفاده خواهیم کرد، این پروژه مجتمع چندمنظوره در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و در قالب دوفاز به تفکیک ساخته خواهد شد.

در ادامه مهندس پیرحسینلو با اشاره به اینکه با جهاد دانشگاهی بیگانه نیستیم و هر گونه همکاری و همیاری را در جهت رشد و ارتقای استان با این نهاد انقلابی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی تعامل، همکاری‌های مختلف و خوبی با مجموعه جهاد دانشگاهی دارد .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی در پایان در خصوص ایجاد مجتمع موردنظر اعلام کرد که آئین کلنگ‌زنی با حضور مدیران استانی در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از