حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف ۱۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

کشف ۱۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: با قاطعیت پلیس استان در اجراي طرح ضربتي مقابله با قاچاق سوخت، ۱۳۲ هزار ليتر گازوئيل قاچاق در روز گذشته کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ علی‌اکبر جاویدان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه طرح‌هاي پاکسازي محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان، روز گذشته طرح ضربتي مقابله با قاچاق سوخت در حوزه‌هاي استحفاظي و سرزميني پاسگاه‌هاي مرکزي، قطب آباد و شهيد ميرزايي شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وي افزود: در اجراي اين طرح با اقدامات اطلاعاتي و گشت زني‌هاي هدفمند عوامل انتظامي بندرعباس و همکاري مأموران انتظامي مستقر در ايست و بازرسي چغازردي ميناب مجموعا تعداد ۱۰ دستگاه خودرو شامل ۶خودرو سواري شوتي سوخت‌بر و ۴ دستگاه کاميون تانکر حامل سوخت قاچاق شناسايي و توقيف و در بازرسي از خودرو هاي توقيفي جمعا ۱۳۲هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: دراين طرح در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت نيز شناسايي و دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند .

جاویدان ارزش مالي سوخت‌هاي قاچاق کشف شده در اين طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادي ۴۵ ميليارد ريال عنوان کرده و از عموم شهروندان و مردم فهيم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و يا اطلاع از هرگونه دپو و يا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طريق تلفن مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان اقدام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از