حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

کاشت صدهزار اصله نهال در رودان آغاز شد

کاشت صدهزار اصله نهال در رودان آغاز شد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان از کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

محمد ماهری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «هرمز»، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، یاد و خاطره شهداء و امام راحل و ثمره‌ کاشت این درختکاری از آن آینده و آینده‌گان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان افزود: هر چقدر ما از این منابع خدادادی حفاظت و حراست کنیم و اجازه ندهیم تخریب و نابود شوند به مأموریتی که از منظر دینی و انسانی در قبال طبیعت داریم، عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه طرح کاشت صد هزار نهال در راستای تحقق طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال در کشور است، ادامه داد: طرح کاشت یک‌صد هزار اصله نهال به همت بسیجیان رودانی قرار است در سراسر شهرستان اجرایی شود و در اجرای این طرح ارگان‌های از جمله شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ادارات و نهادها برای ترویج فرهنگ درخت‌کاری تلاش خواهند کرد.

ماهری تصریح کرد: سنت حسنه درختکاری در روایات و بزرگان دینی و مذهبی سفارشات زیادی شده است و صیانت و نگهداری از درختان مهم‌تر از کاشت آن می‌باشد.

گفتنی است؛ طرح کاشت یک‌صد هزار اصله نهال در شهرستان از دیروز با کاشت یک‌هزار و ۲۰۰ اصله نهال در منطقه رهدار با حضور بسیجیان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه رودان، بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و فرمانده حوزه بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان با غرس نهال آغاز شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از