حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه هرمزگان:

دروغ‌پردازی رسانه‌ها از ابزار جنگ شناختی دشمن است

دروغ‌پردازی رسانه‌ها از ابزار جنگ شناختی دشمن است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه هرمزگان از دروغ‌پردازی رسانه‌ها و تحریف واقعیت‌ها از ابزار جنگ شناختی دشمن نام برد.

ابراهیم پیله‌رام در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه فتنه زن، زندگی، آزادی، با انتشار اخبار دروغ شروع شد و بعدها با دروغ‌پراکنی‌های گسترده‌تر شعله گرفت، اظهار کرد: انتشار دروغ و تاثیرگذاری آن بر روی توده‌های مردمی بدون درنظر گرفتن حقیقت آن موجب می‌شود تا اهمیت جنگ شناختی و غلبه ذهنیت بر عینیت بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی امپراطوری رسانه‌ای از سوی دشمنان، افزود: آنان می‌خواهند قدرت تفکر و اندیشه را نه فقط از جوانان بلکه از آحاد جامعه بگیرند، امروز با امپراطوری دروغ دشمن مواجهیم که تحریف‌ها و دروغ‌سازی‌ها را به خورد جامعه می‌دهند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

پیله‌رام تأکید کرد: در اغتشاشات سال گذشته، رسانه‌های معاند با دروغ‌پردازی و نشر گسترده آن به دنبال گرم نگه‌داشتن تنور اغتشاشات بودند، آنها با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای در اختیار، قصد ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم ایران و کوچک جلوه دادن افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را داشتند.

وی با اشاره به شکست دشمن در اغتشاشات سال گذشته اذعان داشت: اینکه چرا دشمن در هرباری که دروغ می‌‎گوید به در بسته بر می‌‎خورد به خاطر این است که مردم به نیت شوم آنها پی برده‌اند و در خصوص دروغ‌هایی که سال گذشته برای التهاب‌آفرینی و شعله‌ور نگه‌داشتن فتنه انجام می‌شود، آگاهی پیدا کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه هرمزگان ضمن تشریح ابعاد «رسوایی امپراتوری دروغ» بیان کرد: با فرو نشستن غبار فریب و آشکار شدن حقیقت، بخشی از مخاطبان امپراتوری دروغ که در روزهای نخست «مسخ انقلاب ماهواره‌ای» شده بودند، اعتمادشان به اخبار «ستاد رسانه‌ای اغتشاش» رنگ باخت.

پیله‌رام از دروغ‌پردازی رسانه‌ها و تحریف واقعیت‌ها به عنوان ابزار جنگِ شناختیِ دشمن نام برد و گفت: متأسفانه عده‌ای که چشمشان را به واقعیت‌ها بسته و دلشان را روی شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی معاند باز کرده‌اند، از این دروغ‌ها و تحریف‌ها تأثیر می‌پذیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از