حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

صبح امروز؛

پیکر شهید مدافع امنیت در بندرعباس تشییع شد

پیکر شهید مدافع امنیت در بندرعباس تشییع شد

پیکر شهید مدافع امنیت میهن اسلامی «مهدی مزرئی نوده» روز چهارشنبه بر دستان مردم انقلابی در فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان در بندرعباس تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام « ستوان یکم مهدی مزرئی نوده» پس از تشریفات خاص نظامی با حضور مقام‌های نظامی، انتظامی و قضایی و دولتی در فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در بندرعباس تشییع و برای خاکسپاری به محل زادگاهش انتقال خواهد یافت.

فرمانده انتظامی هرمزگان در این مراسم‌ اظهار کرد: این شهیدپ والا مقام یکی از خادمینی بود که می‌توانست سالیان سال در خدمت مردم و نظام و تامین‌کننده امنیت و آرامش باشد.

جاویدان افزود: به مردم بزرگ و ولایت مدار استان گلستان، شهرستان گرگان، بخش نوده ملک تبریک و تسلیت عرض می‌کنم که فرزندشان سرباز ولایت بود و خادم مردم در استان هرمزگان شهرستان میناب که جان عزیز خود را فدای نظم و امنیت کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ترین، زبده‌ترین و مجاهدین‌ترین نیروهای ما بود که علی‌رغم سن خدمتی پایین داشت اما جوهره بالایی برخوردار بود و خدماتش برای امنیت مثال‌زنی بود.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این شهید با جسارت، باایمان و توکل به خدا و اقتدار خدمت کرد و مانعی در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر و ایثارگرانه کار کرد و خداوند هم مزد جهاد، ایثار و خودگذشتگی‌اش را به او داد و به خیل شهدای گرانقدر پیوست.

جاویدان گفت: این شهید شاگرد مکتب امام حسین(ع) بود و به شهدای مکتب امام حسین(ع) پیوست و عزتمندانه به شهادت رسید و مایه عزت این خطه و کشور و امنیت کشور شد.

وی ادامه داد: همکاران ما در نیروی انتظامی مظلومانه ایفای نقش می‌کنند و با حداقل امکانات؛ بیشترین کارایی و کارکرد دارند و مظلومانه نیز به شهادت می‌رسند و عزت ما پیش خدا است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: مادر این شهید گرانقدر با صلابت می‌گوید خدا را شاکرم که فرزندم در راه تامین نظم و امنیت کشور به شهادت رسید.

جاویدان گفت: دشمن بداند ما از شهادت باکی نداریم و با تمام وجودمان با بی‌قانونی‌ها و کسانی که عزت و اقتدار و امنیت و آرامش مردم را مخاطره می‌اندازند برخورد می‌کنیم.

استوار یکم مهدی مزرئی نوده ظهر دیروز در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق، حین کنترل محور مواصلاتی میناب به سرنی در استان هرمزگان، براثر تیراندازی اشرار مسلح، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مزرئی نوده مجرد و اهل روستای نوده ملک از توابع گرگان بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از