حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

هوشیاری مردم سبب رسوایی امپراتوری دروغ شد

هوشیاری مردم سبب رسوایی امپراتوری دروغ شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در سالگرد اغتشاشات هیچ اتفاقی در کشور رخ نداد و این، بیانگر اوج بصیرت و هوشیاری مردم و بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد دهقانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با اشاره توطئه‌های دشمنان در اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: البته این برای ما تازه نیست چرا که در مقطعی از زمان، منافقان نظیر این مشکلات را برای کشور ایجاد کردند و به جان و مال مردم افتاده بودند لذا ما این شرایط را پشت سر گذاشته‌ایم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه در برابر عظمت و حرکت نورانی و عَلَمی که انقلاب اسلامی برپا کرده است نظیر این آشوب‌ها و مشکلات کوچک و جزئی هستند، افزود: مسئله مهم این است که هر کسی باید وظیفه خود را در قبال این چالش‌ها بداند، ابعاد گوناگون چالش‌ها را بشناسد و بر وظایف خود عالم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی با اشاره به راه‌اندازی امپراطوری رسانه‌ای از سوی دشمنان، بیان کرد: آنان می‌خواهند قدرت تفکر و اندیشه را نه تنها از جوانان، بلکه از آحاد جامعه بگیرند، سال گذشته با امپراطوری دروغ دشمن مواجه بودیم که تحریف‌ها و دروغ‌سازی‌ها را به خورد جامعه می‌دادند تا انقلاب‌هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی حاکم شود.

وی همچنین تأکید کرد: هوشیاری، بصیرت و حضور آگاهانه مردم در همه عرصه‌ها، از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات، خنثی‌کننده توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است و همواره امپراتوری دروغ را به انزوا کشیده و سپس شکست داد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: مردم به فرمان مقام معظّم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در صحنه حضور پیدا کردند، هم جواب اغتشاشگران و هم دشمنان را دادند و یک ۲۲ بهمن بی‌نظیر را شکل دادند که بر همه ثابت شد، انقلاب اسلامی بیدی نیست که به این بادها بلرزد، زیرا این انقلاب صاحب و طرفدار دارد و این مردم طرفدار انقلاب و طرفدار نظام اسلامی هستند.

دهقانی گفت: در سالگرد اغتشاشات نیز هیچ اتفاقی در کشور رخ نداد و این، بیانگر اوج بصیرت و هوشیاری مردم و بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان انقلاب است.

وی همچنین راه نجات در جنگ شناختی دشمن را عمل به دستور قرآن عنوان کرد و افزود: به فرموده قرآن؛ «اگر فاسقی خبری آورد درباره آن تحقیق کنید» و حقیقتا رسانه‌ها و شبکه‌های استکباری مصداق کامل فاسق هستند، لذا باید توجه داشت که جامعه شایعه‌پذیر متزلزل می‌شود و ثبات و پایدار نخواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از