حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه شهرستان رودان:

همگان در راهپیمایی حمایت از غزه شرکت کنند

همگان در راهپیمایی حمایت از غزه شرکت کنند

امام جمعه رودان با تأکید بر حمایت از مردم غزه گفت: از همه مردم مومن رودان دعوت می‌کنم در راهپیمایی سراسری روز شنبه حضور باشکوه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی شهرستان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: حضرت یک بانوی برجسته تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهم‌ترین مسائل تاریخ نشان داد و با مجاهدت ایشان یک شکست نظامی ظاهری تبدیل به یک پیروزی قطعی و دائمی شد.

امام جمعه رودان، صبر و بصیرت را دو ویژگی مهم این حضرت معرفی و تصریح کرد: این دو خصوصیت برای علمداری جبهه حق لازم و ضروری است لذا جامعه انقلابی ایران اسلامی که امروز توفیق پرچم‌داری عمومی جبهه حق را دارد نیز باید خود را متصف به این عوامل مهم کند.

وی با گرامیداشت روز پرستار عنوان کرد: پرستاران از شریف‌ترین و خدوم‌ترین اقشار جامعه هستند که مجاهدت این عزیزان در ایام کرونا سند روشن این ادعاست و همگان مشاهده کردند که قشر پرستار جان خود را برای خدمت به مردم کف دست گرفتند.

حجت‌الاسلام بارانی ادامه داد: استخدام قطعی پرستاران دوران کرونا، اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، جبران کمبود نیروی پرستار در مراکز درمانی و تضمین امنیت شغلی پرستاران از مهم‌ترین مطالبات این عزیزان است که امیدوارم به همکاری مجلس و دولت محقق شود.

امام جمعه رودان ضمن گرامیداشت هفته بسیج به طرح کاشت صد هزار درخت مثمر در رودان اشاره کرده و گفت: یقینا با حضور بسیج این طرح ماندگار و ضروری اجرا خواهد شد و از مسئولین میخواهم که زمینه مشارکت عمومی را در این طرح فراهم نمایند.

وی بیان کرد: به برکت خون شهدای مظلوم غزه امروز شاهد بیداری افکار عمومی دنیا از انگلیس تا آمریکا و آسیا هستیم که ملت‌ها اجتماعات صدها هزار نفری را برپا می‌کنند و قطعا بعد از این جنایات نگاه دنیا به مساله فلسطین تغییر کرده و به قبل برنخواهد گشت و این جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در حمله به بیمارستان‌ها و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع غزه را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بارانی، در تبیین شکست تحقیر آمیز صهیونیست‌های مدعی ارتش مجهز و قدرتمند دنیا افزود: با گذشت حدود بیست از حمله زمینی به غزه، تصرف یک بیمارستان تنها دستاورد صهیونیست‌ها بوده که جز فضاحت و بی‌آبرویی برای آنها چیزی را رقم نزده است لذا اربابان آمریکایی و اروپایی‌شان به فکر آتش‌بس موقت افتاده‌اند که این اوج وقاحت است‌.

وی با اشاره به آمادگی جبهه مقاومت و نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به مجاهدان فلسطینی خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت از عراق تا سوریه و یمن به دفاع از این ملت مظلوم پرداخته است و بخش دیگر حمایت، حضور ملت‌ها در صحنه است که از همگی مردم مومن رودان دعوت می‌کنم در راهپیمایی سراسری روز شنبه حضور باشکوه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از