حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/10 | 2024/06/30

Logo

در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد؛

همایش آموزشی ناظرین شورای نگهبان در حاجی‌آباد

همایش آموزشی ناظرین شورای نگهبان در حاجی‌آباد

همایش آموزشی ناظرین شورای نگهبان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در حاجی‌آباد برگزار شد

روح‌الله حسن‌زاده رئيس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان حاجی‌آباد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همایش آموزشی ناظرین بر انتخابات با حضور  ۲۰۰ ناظر و مسئولين نظارت برانتخابات در شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

وی افزود: این همایش با هدف ارتقای آگاهی ناظرین به منظور تضمین سلامت و قانونمندی انتخابات برگزار شد و ناظرین در این همایش  دستورالعمل ها و نکات ضروری برای نظارت بر انتخابات را آموزش دیدند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان حاجی آباد در این همایش گفت: وظیفه‌ای که بر عهده ناظرین شورای نگهبان در انتخابات قرار گرفته بسیار حساس و مهم است و تلاش شورای نگهبان بر این است که انتخابات سالم و قانونمندی را برگزار کند و ناظرین شورای نگهبان هم نقش موثری در این زمینه دارند.

حسن‌زاده تصریح کرد: جانبداری نکردن از نامزدهای انتخاباتی بویژه در هنگام انجام امور نظارتی باید مد نظر عوامل نظارتی قرار گیرد و لازم است ناظرین شورای نگهبان در تمام رده ها مراقب باشند تا عوامل اجرایی نیز اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت نمایند.

رعایت حفاظت گفتار و رفتار در تمام مراحل انتخابات ، نگهداری از ملزومات تحویلی و نظارت بر رعایت قانون انتخابات از دیگر نکات مورد تاکید مربیان آموزشی در این همایش بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از