حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس:

هر رأی تصمیم برای آبادانی کشور است

هر رأی تصمیم برای آبادانی کشور است

رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس گفت: هر رأی یک ایرانی تصمیمی برای پیشرفت و آبادانی کشور خواهد بود و بی‌درنگ همه در عرصه انتخابات مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام سعید فاطمی رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو همین موارد است که دستگاه حاکمیتی برای برگزاری روند انتخابات و امانت‌داری از آرای مردم در نهایت امنیت و آرامش این وظیفه را بر عهده دارد و فرمانداری‌ها و استانداری‌ها در جای‌جای میهن اسلامی روند انتخابات را بدون هیچ مشکل و خدشه برگزار می‌کنند.

وی افزود: این امانت‌داری و صیانت از آرای ملتی است که با هر سلیقه‌ای و با هر رأی پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و شرکت حداکثری خود را به رخ جهانیان می‌کشاندند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس بیان کرد: دولت خدمتگزار شهید رئیسی برکات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت و به‌ویژه در هرمزگان در تمامی عرصه‌ها از محروم‌ترین نقطه و مسیر هرمزگان این برکات قابل‌مشاهده است از ساخت جاده‌ها تا تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها و امر آموزش و مدارس از برکات دولت و شهدای خدمت همگان شاهد آن هستند.

حجت‌الاسلام سعید فاطمی ادامه داد: با تلاش‌های وافری که دولت سیزدهم برای مردم و پیشرفت کشور انجام داد امیدواریم مردم با انتخاب آگاهانه فرد اصلح را انتخاب کنند که ادامه دهند راه و مسیر شهید رئیسی باشد.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی در واقع قطار خدمتگزاری را سوار بر ریلی کرد که امام امت این ریل را ترسیم و بنیاد نهاد. همان ریلی که مقام معظم رهبری این ریل را قطار خدمتگزاری را تقویت کرد و شهید بهشتی، شهید رجائی و شهید رئیسی و شهدای والامقام ما این ریل خدمتگزاری را به ملت و امت تقویت کردند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس گفت: اکنون نوبت مردم است که بار دیگر نقش‌آفرینی کنند و برگ زرینی دیگری بر افتخارات خود بیفزاید و فرد اصلح را همین مسیر انتخاب کنند و ادامه‌دهنده راه امام و فردی باشد که جامعه عمل به منویات رهبر انقلاب که سکان‌دار و کشتی‌بان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

حجت‌الاسلام سعید فاطمی تأکید کرد: مسلماً این فرد باید اتکا اولیه‌اش به ملت باشد و دور از این نگاه باشد که تمام امید و آمال و آرزویش و تکیه کاهش به غرب و غرب‌زده‌ها باشد و اگر در این مسیر بتواند خوش بدرخشد مردم همان اتکای که به شهید رئیسی داشتند را به این فرد خواهند داشت و حظ و بهره اصلی این ماجرا به نفع مردم خواهد بود و امید داریم که مردم با انتخاب اصلح و آگاهانه خودشان بتوانند انتخاب کنند و سکان دولت چهاردهم را به دست این رئیس‌جمهور بسپارند.

وی افزود: هر ایرانی و هر رأی یک تصمیم و آن هم یک تصمیم بسیار مؤثر و نقش‌آفرین خواهد بود و حتی آنهایی که در دور اول انتخاب دولت چهاردهم و رئیس‌جمهور نهم پای صندوق رأی نیامدند در مرحله دوم از این انتخابات بایستی کمر همت ببندند و همگان موظف هستند برای تصمیم بسیار کارساز و مهم برای کشور عزیزمان ایران اسلامی پای صندوق رأی بیایند و هر فرد و هر ایرانی تصمیم برای خودش و خانواده و اطرافیان و محیط پیرامونش و جامعه که در آن زندگی می‌کند بگیرد و بهترین فرد یعنی اصلح را به نهاد ریاست‌جمهوری بفرستد تا بتواند برای مردم تصمیم‌گیری، نقش‌آفرینی و خدمتگزار برای ایران اسلامی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از