حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/15 | 2024/05/04

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

نگاه به سپاه در دنیا تغییر کرده است

نگاه به سپاه در دنیا تغییر کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز نگاه به جمهوری اسلامی بعد از حمله به رژیم منحوس صهیونیستی و پایگاه‌های عنکبوتی آنها معادلات دنیا را تغییر داده است.

مصیب نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: در ایام سالروز فرمان تاریخی تشکیل نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابتکار پایدار حضرت امام راحل (ره) هستیم که باگذشت چهار دهه از انقلاب اثرگذاری این شجره طیبه را به معنی واقعی کلمه حس می‌کنیم که نهالی که امام راحل کاشتند امروز به درختی تنومند نه‌تنها در منطقه بلکه در جهان قابل‌مشاهده است.
 
 وی با بیان اینکه اثر سپاه و بسیج در انقلاب اسلامی و بین مردم ایران و منطقه که از به برکت نظام جمهوری است که هرگاه انقلابی به پشتوانه مردمی شکل‌گرفته است، افزود: این ابتکار که برگرفته از حضور و استفاده از ظرفیت مردم از نهاد مقدس بوده و بسیج هم در کنار آن رشد و تعالی پیدا کرد و جمعی با تفکر بسیجی‌های در همین شورای اسلامی شهر بندرعباس در کنار هم گرد آمدیم و برای پاسداشت سفیران حرمت و حرم را گرامی می‌داریم و از رشادت‌ها پاس می‌داریم.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در بخش دیگر به شکست هژمونی آمریکایی در واقعه طبس نشان داد قدرت الهی از ناوهای آمریکایی بیشتر بوده و هر وقت با توکل و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام کارها به نتیجه رسیده است و شن‌ها مأمور خدا می‌شوند همان‌طور که پهپادها و موشک‌ها سرباز خدا می‌شوند.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز نگاه به جمهوری اسلامی بعد از حمله به رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های عنکبوتی آنها معادلات دنیا را تغییر داده است. جایگاه‌ها در دنیای اسلام و دنیا جابه‌جا خواهد شد و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.
 
 نظری ادامه داد: امروز در سیل و زلزله، اجتماع، علم فرهنگ، پژوهش، و منش و بسیجی و تفکر سپاهی هر جا موفق بودیم و به فرموده امام راحل در جامعه‌ای که نمای بسیجی طنین انگیز باشد شکست وجود ندارد.
 
 وی خاطرنشان کرد: از خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس این نهاد ارزشمند و انقلابی به مردم چه به‌صورت گمنام و با نام قدردانی کنیم.
 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از