حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

هرمز گزارش می‌دهد:

نمی‌توانیم‌های غرب‌گرایانی که توانستن شد

نمی‌توانیم‌های غرب‌گرایانی که توانستن شد

احیای کارخانه‌های راکد در دولت شهید رئیسی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای اقتصادی کشور بود که در دولت غرب‌گرایان به بهانه‌های تحریم تعطیل شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ ما می‌توانیم فراوانی در دولت شهید رئیسی به وجود آمد به‌طوری‌که امید به پیشرفت و ترقی در جهان را در دل مردم ایران‌زمین منور ساخت.

 استان هرمزگان به‌عنوان پایتخت اقتصادی کشور در دولت شهید رئیسی چنان جان تازه‌ای به خود گرفت که رونق اقتصادی آن توسط متخصصان داخلی باتکیه‌بر عزم و اراده فولادین است.

 یکی از هزاران برکتی که دولت شهید رئیسی برای جنوبی‌ترین نقطه کشور داشته؛ احیای بیش از ۶۱۰ کارخانه تولیدی است؛ کارخانه‌هایی که در دولت غرب‌گرای دوازدهم به بهانه تحریم بسته شده بودند.

 تحریم واژه‌ای پرتکرار در دولت غرب‌گرای روحانی بود

 تحریم واژه‌ای پرتکرار در دولت غرب‌گرای روحانی بوده که برای فرار از کارکردن توسط دولتیان گفته می‌شد و کارخانه‌ها یکی پس دیگری تعطیل و سفره مردم هر روز کوچک‌تر می‌شد.
حلاوت دیدار و شیرینی صحبت‌های رئیس‌جمهور شهید در آخرین سفر استانی خود به هرمزگان در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در دل دریادلان هرمزگان همچنان موج می‌زند و امیدهایی که در جان ساحل‌نشینان این خطه تزریق کرده همچنان مانند نیروی متحرکه‌ای روبه‌جلو برای پیشرفت استفاده می‌شود.
روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن بود همه برای یک جشن جمع شده بودند؛ همه برای استقبال و تشکر از رئیس‌جمهوری آمده بودند که تا پای جان برای آبادانی و سازندگی کشور تلاش می‌کرد.

 

نمی‌توانیم‌های غرب‌گرایانی که توانستن شد

 کارگران به همراه خانواده به جشن احیای ۶۱۰ واحد تولیدی آمدند

 کارگران به همراه خانواده خود به جشن بزرگ احیای ۶۱۰ واحد تولیدی آمده بودند تا رئیس‌جمهور شهید و سایر مسئولان بدانند که همه از عزم راسخ دولت شهید رئیسی راضی هستند.

 در جشن احیای ۶۱۰ واحد تولیدی در هرمزگان سخنرانان ویژه‌ای وجود داشت که یکی از آنها کارگر با سابقه‌ای بود که در دولت‌های مختلف کارگر یکی از کارخانه‌های تولیدی هرمزگان بود.

 

نمی‌توانیم‌های غرب‌گرایانی که توانستن شد

 دولت دوازدهم به بهانه تحریم کارخانه‌ها را یکی پس از دیگری تعطیل می‌کرد

 این کارگر ساده خیلی از ناگفته‌هایی که در دل او و سایر کارگران بود را به زبان آورد و به رئیس‌جمهور محبوب که مانند پدری دلسوز بود بازگو کرد.

 این کارگر عنوان کرد: در دولت دوازدهم به بهانه تحریم و واردنشدن قطعاتی به داخل کشور عذر کارگران را یکی پس از دیگری می‌خواستند و کارخانه روزبه‌روز با رکود بیشتر روبه‌رو می‌شد به‌طوری‌که در آستانه تعطیلی رفت.

 وی ادامه داد: کارخانه که در سال ۱۳۸۴ با ۲۰۰ نیرو کارش را آغاز کرد تا سال ۱۳۹۷ به ۱۰ نفر کاهش یافت تا اینکه دولت شهید رئیسی روی کارآمد و رونق دوباره به کارخانه برگشت و کارگران نیز دوباره به کارخانه برگشتند و کارخانه جان تازه‌ای به خود گرفت.

 این کارگر تأکید کرد: دولت مردان گذشته تحریم را بهانه می‌کردند آن تحریم‌ها همچنان باقی‌مانده است؛ اما در کنار آن اعتماد به تخصص جوانان افزایش‌یافته است.

 مشابه ۶۱۰ کارخانه راکدی که دولت غرب‌گرا آن را به بهانه تحریم و تنها تکیه به خارج تعطیل کرده بود در سراسر کشور وجود داشت و این دولت رئیسی بود که با حضور میدانی رئیس‌جمهور شهید و کابینه پرتلاش آن یکی را پس از دیگری احیا و رونق می‌بخشیدند.

 در میان شهروندان بندرعباس رفتیم تا ببینیم آیا وجود تغییرات و کار جهادی را در دولت شهید رئیسی در مقایسه با دولت غرب‌گرای روحانی احساس کرده‌اند.

 

نمی‌توانیم‌های غرب‌گرایانی که توانستن شد

 دولت شهید رئیسی آمده بود برای ایجاد امید

 مرضیه ملایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دولت شهید رئیسی آمده بود برای ایجاد امید؛ دولتی که در سه سال خدمت خالصانه به مردم علاوه بر اینکه گندکاری‌های دولت پیش از خود را درست می‌کرد کارهای بزرگی را نیز انجام می‌داد.

 وی بیان کرد: مردم خطه جنوب زندگی و امرارمعاش آنها با دریا و صیادی گره‌خورده است و دولت غرب‌گرا موانع بزرگی را بر سر راه مردم برای گرفتن مجوز صیادی قرار داده بود.

 این شهروند هرمزگان بیان کرد: دولت شهید رئیسی بیش از ۸ هزار مجوز صیادی را در سفر بهمن‌ماه خود به هرمزگان تقدیم صیادان هرمزگان کرد تا وعده صادق خدمت را در عمل مشخص کند.

 ملایی خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری باید شخصی را انتخاب کنیم که رهرو راه شهید رئیسی باشد و نه ادامه‌دهنده روحانی و کشور را دوباره برای چندین سال تعطیل کند.

 

 جیغ‌های بنفش ارتباط با غرب راه به جایی نمی‌برد

 احمد محبی دیگر شهروند بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم ما دیگر آگاه شده‌اند و فرق بین خوب و بد بودن دولت‌ها را به‌درستی تشخیص می‌دهند و می‌دانند که جیغ‌های بنفشی که برای آبادانی کشور کشیده می‌شود راه به جایی نمی‌برد.

 این شهروند بندرعباس بیان کرد: امروز کشورمان به برکت صلابت و اقتداری که دولت شهید رئیسی به وجود آورده‌اند به چنان ابهتی رسیده که سایر کشورها برای تصمیم‌گیری‌های مهم منطقه نظر ایران برایشان مهم است؛ اما همچنان در مناظره‌ها و تبلیغات نامزدها می‌بینیم که برخی کاندیداها پیشرفت را در گرو دوستی با غرب می‌داند.

 نامزدی که پیشرفت را در تعامل با غرب می‌داند ادامه‌دهنده دولت روحانی است

 محبی ادامه داد: کسی که همه چیز کشور را وابسته به غرب می‌داند بی شک ادامه‌دهنده دولت روحانی است و مردم آگاه هستند و چنین شخصی را انتخاب نخواهند کرد.

 وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای بزرگ دولت شهید رئیسی برای همه ما روشن است و می‌دانیم که این شهید بزرگوار برای کشور تا پای جان رفت و چه خوب دستمزد خود را با شهادت در راه خدا گرفت و در انتخابات روز جمعه ما نیز باید رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که رهرو راه شهید رئیسی باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از