حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه سیریک:

نماینده مجلس باید همت جهادی داشته باشد

نماینده مجلس باید همت جهادی داشته باشد

امام جمعه سیریک با تأکید به مردم گفت: نماینده برای مجلس انتخاب کنید که همت جهادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته سیریک اظهار کرد: برای روییدن تخم سعادت باید مراقبت کرد،و مواظب تهذیب نفس خود باشیم و مراقبت کنیم که شیطان دین ما را نبرد.

حجت‌الاسلام سالاری، با اذعان به اینکه، بزگترین ریاضت دینداری است، افزود: انسان باتقوا همچون کشاورز است که باید بتواند از تقوای خود مراقبت کند.

وی در تشابه دو ماه مبارک رمضان و شعبان اینگونه گفت: ماه رمضان برای ما مسلمانان ماه کار است، که در روز عید رمضان جوایز خودمان می گیریم،ولی ماه شعبان شهر النبی و ماه بهار است.

امام جمعه سیریک اضافه کرد: یکی از اعمال مهم و ساده شب نیمه شعبان ذکر تسبیحات اربعه است و امتیاز شب نیمه شعبان ولادت امام عصر ماست که آرزوی همه انبیأ بوده است.

وی با بیان اینکه، مولود حضرت همانند غیبت حضرت خضر است و در ادامه به ویژگی‌های یاران امام زمان(عج) پرداخت و تصریح کرد: ویژگی یاران امام زمان عبارتند از اینکه ایمان قوی دارند، اهل بصیرت هستند، علی اکبر صفت هستند، اهل مبارزه با نفس هستند، و در آخر یار امام هستند.

وی در ادامه به بحث انتخابات پرداخت و با تأکید به مردم گفت: نماینده ای برای مجلس انتخاب کنید که همت جهادی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: نماینده ای انتخاب کنید که انقلابی و بوی حاج قاسم بدهد و خطش با خط دشمن جدا باشد.

وی همچنین تاکید کرد: نماینده باید در جهت آرمان های کشور قدم بردارد، چونکه آرمان های کشورما آرمان‌های شهیدان است.

وی از طرفی به کاندیداهای مجلس تاکید کرد: کاندیداهای مجلس از اشرافگری فاصله بگیرند و مهمتر اینکه راستگو و همراه مردم باشند.
امام جمعه سیریک خاطر نشان کرد: گله‌ای که از دولت انقلابی داریم اینکه بعد از پنج سال از سیل شهرک شهید سلیمانی می گذرد ولی هنوز مشخص نیست روی کدام شهرستان است، و هنور دهیاری ندارد که بخواهد برای این روستا بودجه ای بگیرد.
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از