حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودان:

موظفیم امام راحل را به جوانان معرفی کنیم

موظفیم امام راحل را به جوانان معرفی کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودان گفت: نسل‌های امروزی، به خصوص جوانان و نوجوانان، امام راحل را به درستی نمی‌شناسند، باید با جهاد تبیین و کارهای هدفمند، شخصیت ایشان را به این نسل معرفی کنیم.

محمد سالاری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اظهار کرد: سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه علاوه بر گرامیداشت ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، فرصت مغتنمی است تا میزان تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) را تبیین و به گونه‌ی صادقانه و منصفانه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اعزام بسیجیان شهرستان جهت حضور در جهت شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهرحضرت امام افزود: ۲۲۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر این شهرستان با پنج اتوبوس روز گذشته برای تجدید میثاق با آرمان‌های روشن امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسمات به تهران اعزام شدند و در راستای تبیین شخصیت سیره بنیان‌گذار انقلاب جلسات و مراسماتی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودان عنوان کرد: مردم در ایام ارتحال حضرت امام(ره) از شهرهای مختلف خود را به زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می‌رسانند برای این است که بگویند این راه همچنان باقیست، این راه ادامه دارد و مسیر ما همان مسیری است، که امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کردند.

سالاری با اشاره به انحراف ذهنیت جوانان و نوجوانان توسط رسانه‌های معاند و گسترش دروغ علیه انقلاب و شخصیت امام راحل گفت: دشمن در زمینه تسلط بر ذهنیت و افکار جوانان ما کار می کند که باید با جهاد تبیین در این زمینه مقابله کنیم و با توجه به گسترش فضای رسانه‌ای و رسانه‌های معاند تمام قد و در تمام بسترهای مجازی و اثرگذاری آن بر روی افکارعمومی، برخی حقایق و وقایع را وارونه نمایش داده می‌دهند و متأسفانه می‌بینیم که زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) به صورت هدفمند تحریف شده و به جامعه تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: نسل‌های امروزی، به خصوص نواجوانان و جوانان، امام راحل را به درستی نمی‌شناسند، فلذا وظیفه همه ماست با جهاد تبیین و کارهای هدفمند شخصیت ایشان را به این نسل‌ها معرفی کنیم و نگذاریم معاندین، منحرفان و مخالفان این نظام و انقلاب، امام را تحریف کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودان خاطر نشان کرد: انقلاب و نظام ما بر پایه اعتقاد جوانان به اندیشه‌ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) است و ایشان الگو و رهبری معنوی و دینی برای همگان به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از