حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/28 | 2024/05/17

Logo

امام‌های جمعه هرمزگان:

نابودی اسرائیل غاصب نزدیک است

نابودی اسرائیل غاصب نزدیک است

امام‌های جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکه نابودی اسرائیل غاصب نزدیک است، گفتند: تمام آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ امام‌های جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکه نابودی اسرائیل غاصب نزدیک است، گفتند: تمام آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

آمریکا سیلی خور جبهه مقاومت از عراق تا یمن شده‌ است

امام جمعه رودان با اشاره به روز جهانی قدس، عنوان کرد: امسال بعد از ۴۵ سال روز قدس پسا طوفان الاقصی و خروش بین المللی آزادگان عالم علیه رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم که توانسته است معادلات منطقه را تغییر بدهد به گونه‌ای که جایگاه آمریکا در حال تنزل و سیلی خور جبهه مقاومت از عراق تا یمن شده‌ و این از برکات روز قدس است‌.

 

وی با اشاره به باز شدن جبهه متعدد علیه دشمن صهیونیستی ادامه داد: جبهه‌های متعدد رژیم صهیونیستی را دچار فرسایش و امکانات نظامی آنها را پراکنده کرده و همین امر موجب کاستن فشار از غزه شده است و حضور نظامی آمریکا و انگلیس در دریای سرخ نیز کمکی به صهیونیست نکرده بلکه شکست و تحقیر دیگری برای آنها رقم زده است.

 

حجت‌الاسلام بارانی پاسخگو کردن حامیان صهیونیست‌ها را از برکات طوفان الاقصی ارزیابی و تصریح کرد: غرب در طول ۷۶ سال گذشته انواع کمک های مالی، سیاسی و نظامی را به صهیونیست‌ها کرده اما پاسخگو نبوده ولی با طوفان الاقصی جبهه مقاومت در عمل با حمله به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه و زدن ناوهای جنگی آن در دریای سرخ با آنها پیام دادند که این رفتار جنایتکارانه هزینه دارد.

 

امام جمعه رودان اجماع‌سازی و آگاهی افکار عمومی علیه صهیونیست ها را از دیگر برکات طوفان الاقصی معرفی کرده و با اشاره به تظاهرات در درون رژیم صهیونیستی بیان کرد: شکاف سیاسی و اجتماعی در درون رژیم افزایش پیدا کرده و تبدیل به بحران شده است که نشان از گسیختگی اجتماعی این جامعه دارد.

اختلافات داخلی صهیونیست‌ها افزایش یافته است

امام جمعه کیش گفت: صهیونیست‌ها در شش ماه گذشته پس از شکست سنگین و جبران ناشدنی طوفان الاقصی به انواع جنایت‌ها دست زدند و برای خروج از این باتلاق هر جنایتی را مرتکب می‌شوند و روی همه حیوانات و ظالمین و ستمکاران تاریخ را سفید کردند اقدامات جنون‌آمیزی را شروع کردند زنان و کودکان زیاد و بی‌دفاعی را به شهادت رساندن به بیمارستان‌ها به مراکز پناه مظلومین آوارگان به مدارس به خانه‌های مسکونی حمله می‌کنند همه جنایت‌ها را انجام می‌دهند تا بلکه بتوانند از این باتلاقی که در اون افتادن نجات پیدا کنند این در حالیست که روز به روز در این باتلاق بیشتر گیر می‌کنند.

 

وی افزود: اختلافات داخلی صهیونیست‌ها بیشتر شده است و در خود تظاهراتی که در داخل اسرائیل انجام می‌شود از تظاهرات کشورهای دیگر گاهی از اوقات شلوغ‌تر می‌شود اختلافات آمریکا و اسرائیل به رسانه‌ها کشیده شده است حملات مقتدرانه محور مقاومت تأثیرگذارتر و کارسازتر شده است و در این شرایط رژیم غاصب صهیونیستی اقدامات دیوانه واری را انجام می‌دهد عملیات تروریستی در مناطق مختلف حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی و همه خطوط قرمز بین‌المللی و بشری را زیر پا گذاشته است.

فلسطین پیروز جنگ اراده‌هاست

امام جمعه شهرستان میناب بیان کرد: امسال در روز قدس، نه تنها ملت ایران و ملل اسلامی بلکه آزادگان عالم بر علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی می‌کنند.

آیت‌الله ابراهیمی اضافه کرد: فلسطین اگرچه مظلوم است اما پیروز جنگ اراده‌هاست.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند، آنها در ۶ ماه به هیچ کدام از اهداف کلانی که خودشان اعلام کرده بودند دست نیافتند.

 

اسرائیل غاصب مفاهیم حقوق‌بشری را به تمسخر گرفته است

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و تسلیت شهادت شهید زاهدی و همرزمانش وشهدای شهرستان چابهار گفت: با تحقیقاتی که رژیم صهیونسیتی از جنگ در غزه انجام داده به این نتیجه رسیده که سبب آن جنگ‌ها نامتقارن است و دکترین ضاحیه به این نتیجه رسیده‌اند که برای مبارزه با این روش باید کودکان و زنان را کُشت تا آنها را تحت فشار قرار دهیم.

وی بیان داشت: رژیم صهیونسیتی تمام مفاهیم حقوق بشری را به تمسخر گرفته است و در قضیه ترور در دمشق و همچنین مسکو طرح‌های بودند که برای انحراف کشیدن غزه به کار برده شد اما با صبری که کاخ کرملین و جمهوری اسلامی ایران بکار بردند تمام نقشه‌های آنها نقشه بر آب شد.

برای ایجاد تمدن‌نوین‌اسلامی باید اسرائیل غاصب نابود شود

حجت‌الاسلام جاودان با تأکید بر اینکه روز قدس فقط به ملت ایران و مسلمانان اختصاص ندارد، گفت: این روز، روز همه آزادیخواهان جهان است و همواره شاهدیم مردم با حضور پرشور خود، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می‌کنند.

وی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی کاری کرد که قدس مسئله جهانی شود و همه جهان در دفاع از قدس و فلسطین و غزه راهپیمایی انجام شود.

امام جمعه موقت بوموسی افزود: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی چاره‌ای نداریم جز اینکه چیزی به نام اسرائیل در دنیا نباشد و از بین برود؛ سیاست نظام این است که رژیم صهیونیستی خودش محو شود و مضمحل شود.

روز قدس از آینده‌‌نگری‌های امام‌ خمینی(ره) است

جت‌الاسلام سالاری گفت: حضرت امام خمینی(ره) که آرمان فلسطین را در تمام سال‌های پر فراز و نشیب و پر از فتنه پویا و افتخار آفرین نگاه داشت و هدف اصلی امام(ره) از همان ابتدا انقلاب اسلامی مبارزه با اسرائیل بود و اسرائیلی که نه به عنوان یک جانور وحشی که قسمتی از یک مملکت اسلامی را بلعیده بلکه به عنوان یک چاه متعفن جوشان که جوشش آن فضایند و عالم‌گیر که تمام دنیا را از تعفن و نجاست خودش پر و به تدریج فسادش تمام جهان را می‌گیرد.

 

امام جمعه بخش رودخانه رودان ادامه داد: امام خمینی(ره) می‌دانست که اگر در قلب سرزمینی که حامل پرچم امام حسین(ع) است جنبش مقاومتی برنخیزد نه اسلام رسمی و اسمی می‌ماند امروز به برکت پیش‌بینی ارزشمند امام خمینی(ره) مردم دنیا، مردم آزاده، مردم فلسطین و محور مقاومت به هوش آمده‌اند و صهیونیست‌ها در این شش ماه از جنگ غزه هیچ دستاوردی را در میدان جنگ به دست نیاورده‌اند اما در تعفنی که خودشان به وجود آورده تا گردن فرو رفته‌اند و آن چیزی که صهیونیست و اسرائیل را به خشم آورده تغییرات گسترده و دستاوردهایی است که پس از طوفان الاقصی در منطقه و سراسر جهان اتفاق افتاده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از