حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

در میزگرد رسانه‌ای هرمز مطرح شد؛

بصیرت ملت ایران امپراتوری دروغ را شکست داد

بصیرت ملت ایران امپراتوری دروغ را شکست داد

از اوایل انقلاب تا کنون دشمن راه‌های مختلفی را برای نابودی انقلاب اسلامی در پیش گرفته که همه آنها با بصیرت ملت ایران، وحدت و رهبری امامین انقلاب با شکست مواجه شده است.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ میزگرد رسانه‌ای هرمز با موضوع «شکست امپراتوری دروغ غرب، آمریکا و صهیونیست» در راه‌اندازی اغتشاشات با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، فرمانده ناحیه سپاه بوموسی و عالم اهل سنت جنوب کشور برگزار شد.

بصیرت ملت ایران امپراتوری دروغ را شکست داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این میزگرد اظهار کرد: استقلال و روی پای ایستادن یک منطق و ادبیاتی است که از اول انقلاب در جمهوری اسلامی شکل‌گرفته است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: استقلال و اینکه مردم باید کار را خودشان پیش ببرند مستکبرین و قدرت‌های ظاهری و پوشالی عالم با ابزارآلات مختلف حق دخالت در امور جمهوری اسلامی ایران را ندارند، منطق انقلاب اسلامی است و بر اساس همین منطق امام‌ خمینی(ره) قیام کردند و این برای مستکبرین که حکومتشان را بر اساس استکبار و استعمار پیش می‌برند سنگین است و از اول انقلاب تا کنون می‌خواهند ثابت کنند که این انقلاب به دلیل وابسته نبودن به قدرت‌های جهانی ماندنی نیست.

حقانی افزود: دشمنان برنامه، نقشه‌ها و هزینه‌های هنگفتی برای سقوط جمهوری اسلامی خرج می‌کنند و امیدوار هستند و در سال گذشته گونه جدیدی از اعتراضات و اغتشاشات را آغاز کردند و آن هم این بود که دستورالعمل دینی و اسلامی در زندگی‌هایمان به اسم حجاب و عفت، روابط صحیح بین خانواده، انسانیت بین زن و مرد، درست و پایداری که دین آن را تأیید می‌کند و دین و فطرت انسانی نیز با آن همراه است آمدن دست روی آن گذاشتند و روی خراب‌کردن این منطق‌ها و بردن کشور به سمت اغتشاشات‌.

وی ادامه داد: در سال گذشته بخش کمی از مردم‌فریب دشمنان خوردند و آحاد مردم با این نقشه شوم دشمنان همراه نشدند و عدم همراهی مردم با دشمنان برخلاف هزینه‌های هنگفتی که کرده بودند؛ اما با شکست مواجه شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد: با تولید محتوا در فضای مجازی، ساختن فیلم و... ملت ایران را روی موضوع حجاب و عفاف حساس کرده بودند؛ اما خدا را شکر بصیرت مردم و تجربه‌های گذشته و عدم‌اطمینان مردم به غرب، آمریکا و رسانه‌های صهیونیستی سبب شد نقشه‌های دشمنان نقش‌برآب شود.

حقانی گفت: خانواده، شخصیت زن، ایرانی بودن، علاقه‌مند بودن به کشور ایران، آرام و امنیت داشتن کشور و دیدن این سوابق و هویت ایرانی سبب شد وارد فضای اغتشاشات که دشمنان پهن کرده نشوند.

وی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیست که برای کشور ما نسخه آزادی بیان می‌پیچد در کشورشان اگر مردم از روی آزادی بیان خلاف سلایق آنها عمل کنند برخوردهای نامناسب می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: در غرب تناقضات فراوانی وجود دارد؛ از داشتن پلیس خشن گرفته تا نداشتن آزادی بیان همه اینها سبب شد که مردم گول ظاهر اغتشاش‌گران را نخوردند.

حقانی گفت: مردم سؤال و شبه‌های فراوانی دارند و ما به‌عنوان وظیفه ذاتی باید حقیقت جمهوری اسلامی را تبیین کنیم؛ زیرا ممکن است جوانان صحبت‌های بزرگان انقلاب را نشنیده باشند و این وظیفه مبلغان را سنگین می‌کند که در راستای جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب را بازگو کنند.

وی‌ تأکید کرد: جمهوری اسلامی مجموعه‌ای از انسان‌های متفاوت است که ممکن است خطا داشته باشند؛ ولی قصد بر خطا ندارند؛ دشمن به دنبال درشت نشان‌دادن خطاهای ماست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در سال گذشته با مرگ مهسا امینی و یا هر زمان دیگر و هر شخصی دیگر به هر نحوی کشته شود دشمنان به دنبال ناامن نشان‌دادن کشور عزیزمان هستند و به‌نظام ربط می‌دهند در حالی که هیچ کجای دنیا آن را به‌نظام ربط نمی‌دهند.

حقانی خاطرنشان کرد: هر چند که دشمن از طریق براندازی احساسات و غیرت‌های مردم به دنبال راه‌اندازی اغتشاشات در کشور بودند؛ اما بصیرت مردم نگذاشت با مرگ ناگهانی مهسا امینی دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و ملت ایران فریب دروغ‌های دشمنان را نخوردند.

 

 

بصیرت ملت ایران امپراتوری دروغ را شکست داد

دشمنان، پیشرفت نظام مقدس را نمی‌پسندند

حسین زعیمی فرمانده ناحیه سپاه بوموسی در این میزگرد اظهار کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمنانی دارد که آن‌ها پیشرفت و حرکت رو به جلو ملت ایران را نمی‌پسندند.

وی در ادامه افزود: جلودار این دشمنان هم ایالات متحده‌ آمریکاست، دشمنان که از جنگ سخت بر علیه ملت ایران ناامید شدند تنها راه تسلط بر کشور و ملت ایران را جنگ ترکیبی با رویکرد جنگ شناختی و تغییر در باورها ؛می‌دانند. لذا تلاش می‌کنند تا مردم را در مقابل حکومت قرار دهند.

زعیمی گفت: تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، آمریکا و غرب بر کشور ایران اسلامی، سیطره‌ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشتند، اما انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همراهی مردم به پیروزی رسید و آنها را از کشور بیرون و دست شان را از منافع این کشور کوتاه کرد؛ لذا دشمنان با ایجاد فتنه و اغتشاش به دنبال آن هستند که  دوباره بر کشور  سلطه پیدا کنند.

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی با اشاره به اهداف دشمنان نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران در ایجاد اغتشاشات تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اغتشاشات سال گذشته از ابزارهایی ازقبیل تهدید، ارعاب، تبلیغات جنگ روانی، دلسرد و نومید کردن مردم، ایجاد دودستگی و تحریک عصبیت‌ها استفاده می‌کرد و به دنبال فشار (فشارهای فرسایشی) بر ملت فهیم ایران بودند، و با تبلیغات، این‌ فشارها را برجسته و بزرگ نشان می‌دادند.

زعیمی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات سال قبل به دنبال این بود که در اذعان عمومی، در خصوص موفقیت‌، آینده‌ و کفایت مسئولان‌، تردید و شبهه ایجاد کنند تا بتوانند به اهداف شوم خودشان که همان ایجاد دودستگی بین مسئولان و قرار دادن مردم در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، دست یابند.

وی در ادامه بیان کرد: کشته‌سازی یکی از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در ناآرامی‌های اجتماعی است که در حوادث و فتنه‌های سال گذشته هم از سوی دشمنان به کار گرفته شده اما این موضوع در حوادث و اغتشاشات سال قبل به شکل حیرت‌آوری افزایش یافت. به گونه‌ای که هنوز آتش یک دروغ بزرگ کم نشده، دروغ دیگری بیان می‌کردند.

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین پروژه دروغ‌های این رسانه‌ها به صورت مستمر، پروژه کشته‌سازی بود، اذعان داشت: دشمن با متوسل شدن به این حربه، برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی، پروژه کشته‌سازی را دنبال کرد. بر همین اساس ضدانقلاب‌ها با به دست آوردن اطلاعات و آمار فوتی‌ها در مدت اخیر سعی داشتند فوت آن‌ها را با تکنیک کشته‌سازی به پلیس و نیروهای امنیتی منتسب کند.

زعیمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای فرمودند: دشمنان محاسبات خودشان اشتباه کردند. چرا که اراده و عزم جمهوری اسلامی از همه عوامل قدرت آن‌ها قوی‌تر و راسخ‌تر بود.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی و غرب از هر طریقی بر علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه بپا می‌کنند اما چون محاسباتشان غلط است تاکنون شکست خورده و در آینده نیز شکست خواهند خورد.

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی در پایان به عوامل اصلی شکست امپراتوری دروغ اشاره و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایمان، بصیرت و اعتقادات مردمی و همچنین عدم همراهی مردم با دشمنان، از جمله این عوامل برشمرد.

 

 

بصیرت ملت ایران امپراتوری دروغ را شکست داد

اغتشاشات راه‌حل نوین دشمنان برای شکست ملت ایران است

شیخ مسعود راهبر، امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه اظهار کرد: ملت ایران که در دوران پهلوی از ظلم و جور رژیم شاهنشاهی به ستوه آمده بودند با لبیک گفتن به ندای رهبر کبیر انقلاب و وحدت و بصیرتی که داشتند توانستند بساط ظلم و جور را از کشور عزیزمان دور کنند.

 

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای اولیه پیروزی انقلاب که سلطه‌گری آنها بر ملت ایران به پایان رسیده بود به دنبال براندازی نظام و انقلاب بودند و هر روز یک سناریویی را علیه ملت ایران ایجاد می‌‌کردند.

 

راهبر عنوان کرد: درخت تنومند انقلاب تازه جوانه‌زده بود که جنگ بین ایران و عراق به راه انداختند و تمام قدرت‌های جهان به یاری صدام حسین آمدند تا به خیال خودشان انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کنند؛ اما اراده و وحدت ملت ایران بر ابرقدرت‌های جهان پیروز شد.

 

وی تأکید کرد: از اوایل انقلاب تا کنون دشمن راه‌های مختلفی را برای نابودی انقلاب اسلامی در پیش گرفته که همه آنها با بصیرت ملت ایران، وحدت و رهبری امامین انقلاب با شکست مواجه شده و تجربه‌ای برای پیروزی‌های به‌دست‌آمده دیگر شده است.

 

عالم اهل‌سنت جنوب کشور مطرح کرد: ایجاد اغتشاشات راه‌حل نوین دشمنان برای شکست‌دادن ملت ایران است که در سال‌های اخیر آن را در پیش گرفته‌اند و با کارکردن روی جوانان این مرزوبوم و وارونه نشان‌دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام هستند.

 

راهبر ادامه داد: آمریکا، صهیونیست و دست‌نشانده‌های داخلی و خارجی با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای روی تفکر و عقیده جوانان ما کار می‌کنند و با تلقین خواسته‌های خود بر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم احساسات آنها را مورد هدف قرار می‌دهند.

 

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه گفت: سال گذشته دشمن جلوه‌ای جدیدی از اغتشاشات را رو کرد و با دست‌مایه کردن مرگ ناگهانی مهسا امینی خواست که آشوب بزرگی را در کشور به راه بیندازد؛ تنها گروه اندکی از مردم‌فریب نقشه‌های شوم آنها را خوردند که خیلی زود از کردارشان نیز پشیمان شدند.

 

راهبر افزود: اکثر ملت ایران با بصیرتی که داشتند فریب دشمنان را نخوردند و آنها را همراهی نکردند و نقشه‌های دشمنان باری دیگر نقش‌برآب شد.

 

وی اظهار کرد: در سالگرد مهسا امینی باری دیگر دشمن می‌خواست که بر تفکر جوانان وارد شود و اغتشاشات را به راه اندازد؛ اما امپراتوری دروغ غربی با شکست مواجه شد، ملت ایران با بصیرت و وحدت آنها را شکست دادند.

 

عالم اهل‌سنت هرمزگان خاطرنشان کرد: دشمن خوب می‌داند که ملت ایران هر روز بابصیرت تر از قبل هستند و آگاهی‌شان نسبت به یاوه‌گویی‌های آنان افزایش‌یافته و نمی‌توانند بر عقیده استوار این ملت ورود کنند برای همین دست دروغ‌پردازی می‌کنند.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از